برکناری شهردار سورک با حکم دستگاه قضا.

خلاصه خبر : رئیس شورای شهر سورک میاندورود گفت: طبق حکم دادیار شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب ساری شهردار سورک از کار معلق و برکنار شد.

با حکم قضایی صورت گرفت:
برکناری شهردار سورک با حکم دستگاه قضا/سرپرست به‌زودی معرفی می‌شود
رئیس شورای شهر سورک میاندورود گفت: طبق حکم دادیار شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب ساری شهردار سورک از کار معلق و برکنارشد.
به گزارش نیکا و به نقل از خزرتیترخبر براساس تازه ترین شنیده ها،علیجان علیخانی از برکناری شهردار سورک با حکم دستگاه قضایی خبر داد و گفت: صبح امروز طی نامه‌ای که از سوی دادستانی میاندورود به دست ما رسید طبق حکم دادیار شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب ساری شهردار سورک از کار معلق و برکنار شد.
وی بیان کرد: سال گذشته پرونده‌ایی برای شهردار سورک در دستگاه قضایی تشکیل شد و تا امسال رسیدگی به آن ادامه داشت و نهایتا هفته گذشته شهردار سورک به دادسرا احضار و تفهیم اتهام شد که با قرار وثیقه آزاد شد.
رئیس شورای شهر سورک خاطرنشان کرد: روز گذشته به‌دلیل همین اتفاقات طرح سورا از شهردار برگزار شد که در این جلسه اعضای شورا از پاسخ‌های شهرار قانع نشدند و طبق قانون قرار بود جلسه استیضاح ظرف مدت ۱۰ روز برگزار شود.
علیخانی با بیان اینکه اعضای شورا پیگیر تخلفات شهردار هستند، تصریح کرد: اعضای شورا در اولین فرصت با برگزاری جلسه‌ای فردی را به‌عنوان سرپرست معرفی خواهند کرد تا بتوانیم در زمان مناسب شهردار جدید را انتخاب کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *