پیام تبریک مدیر عامل شرکت نکا چوب به مناسبت روز خبرنگار/ ۲

خلاصه خبر : به مناسبت ۱۷ مرداد" روز خبرنگار" مهندس سعید نوری مدیر عامل شرکت نکا چوب طی پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت نکا چوب به مناسبت روز خبرنگار
خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند

به مناسبت ۱۷ مرداد” روز خبرنگار” مهندس سعید نوری مدیر عامل شرکت نکا چوب طی پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل است:
بسمه تعالی
امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند. خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و جستجوگران بی طرف برای انعکاس آیینه وار واقعیت ها هستند که با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله های دانش، علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت بشر می شوند.
روز خبرنگار، روز شهادت شهید صارمی یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.
اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *