پیام تبریک دکتر پالار بمناسبت روز خبرنگار/ ۱

خلاصه خبر : بمناسبت روز خبرنگار و پاسداشت یاد و نام شهید والا مقام صارمی دکتر پالار ریاست اداره آموزش و پرورش نکا با ارسال پیامی این روز را تبریک گفتند .

به نام خداوند جان و خرد
ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
۱۷مرداد، روز پاسداشت زحمات بی‌وقفه انسان‌های خستگی ناپذیری است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم برداشته و در جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند. خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و عامل حضور بالنده و اثر بخش آحاد مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز هستند و روز خبرنگار، یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند که این حضور فعالانه شایسته تقدیر و سپاس است.

آموزش و پرورش شهرستان نکا با عنایت به رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده ساز، همواره به تعامل دو سویه و همکاری موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده و خبرنگاران فرهیخته نیز با همراهی ارزشمند خود، اداره را در اجرای برنامه های تحولی و سیاست های ابلاغی یاری می کنند تا هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی باشیم.
 اینجانب با تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تمامی شهدای گلگون کفن عرصه اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به خبرنگاران خستگی ناپذیر و متعهد شهرستان نکا در رسانه های مکتوب و مجازی، همچنین خبرنگاران حوزه صدا و سیما تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.
حسین پالار

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *