انتصاب مهندس خلیلی بسمت بخشدار گهرباران/ تصویر

خلاصه خبر : در حکمی از سوی استاندار مازندران، بخشداران جدید گهرباران و مرکزی میاندورود نیز در احکام جداگانه ای منصوب شدند.

جلسه معارفه معاونت فرمانداری و بخشدار مرکزی و گهرباران این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار میاندورود  انتصابات جدید در شهرستان را تبریک گفت و برای آن‌ها موفقیت در خدمتگزاری به مردم زحمتکش شهرستان را خواستار شد.
به  گزارش  نیکا خبر  به نقل از آوای خزر ،حسین منفردی با بیان اینکه بخشداران به مثابه سربازانی در خط مقدم جبهه‌های مقابله با بحران‌ها و مشکلات هستند، گریزی به تلاش جهادی آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا زد و گفت: در این وضعیت (مبارزه با ویروس کرونا) اگر تلاش و همدلی بخشداران، دهیاران و شورا‌های بخش نبود ما به این نتیجه مطلوب نمی‌رسیدیم.
نماینده عالی دولت در میاندورود با قرائت حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند توجه به همه اقشار جامعه باید سرلوحه کار حاکمان باشد، گفت: فرمانداری و بخشداری باید جایگاه احساس امنیت برای هر انسانی باشد که نیاز به کمک دارد.
وی ادامه داد: نگاه سیاسی مدیران نباید کمترین تأثیری در خدمت رسانی به مردم داشته باشد. حتی کسانی که ارتباط خوبی با نظام جمهوری اسلامی ندارند، ولی قانون به آن‌ها اجازه می‌دهد که در کنار ما از ظرفیت‌ها استفاده کنند باید چنان مورد عنایت مدیران قرار بگیرند که به حقوق حقه خود برسند و پس از آن با تعمق در قداست این نظام به خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری پی ببرند.

* تقدیم احکام به بخشداران جدید و معاون فرماندار میاندورود
در ادامه، حکم حمیدرضا نوکنده به عنوان بخشدار مرکزی، محمدعلی خلیلی به سمت بخشدار گهرباران و محمد حنیف سورکی آزاد معاونت فرماندار میاندورود توسط مهدی عرب مدیر روابط عمومی فرمانداری قرائت شد.
حمیدرضا نوکنده بخشدار مرکزی میاندورود با بیان اینکه بخش مرکزی با داشتن جمعیتی بالغ بر چهل هزار نفر و وجود بیش از ۲۵ روستا، قطب صنعت و کشاورزی محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری و با استفاده از رهنمود‌های فرماندار پرتلاش شهرستان، مشکل بیکاری جوانان این منطقه مرتفع شود.
محمدعلی خلیلی بخشدار گهرباران نیز با بیان اینکه گهرباران دارای ظرفیت‌های خوب گردشگری و کشاورزی است، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای سیاست‌های نظام گام‌های مثبتی برداریم، در این راه مقدس دست یاری و برادری همه مدیران را می‌طلبیم تا بتوانیم با وحدت و همدلی موجب تامین آسایش و رفاه مردم منطقه باشیم.
محمد حنیف سورکی آزاد معاون فرماندار میاندورود نیز با بیان اینکه وحدت و همدلی مردم و مسوولان رمز پیروزی و موجب مایوس شدن دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: تلاش می‌کند تا در رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *