مرمت و بهسازی جاده هزارجریب اولویت مهم ماست

خلاصه خبر : فرماندار نکا از مرمت و بهسازی محورهای موصلاتی بخش هزار جریب نکا با اعتباری بالغ بر5 میلیارد تومان خبرداد.

فرماندار نکا از مرمت و بهسازی محورهای موصلاتی بخش هزار جریب نکا با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد تومان خبرداد.
به گزارش نیکا خبر ،عبدالجواد توحیدی مقدم درحاشیه بازدید از محورهای موصلاتی بخش هزارجریب نکا که درحال بهسازی و روکش آسفالت می باشد در گفتگو با خبرنگار ما از لکه گیری خط کشی و آسفالت ۳ کیلومتر از محورهای موصلاتی سه راهی بندبن به لایی خبر داد و گفت : این محور از مسیر های پر تردد و نیاز به مرمت داشت و در دستور قرار گرفت در این محور مسیر ۳ کیلومتری منطقه چشمه صفل میان روکش اسفالت در حال انجام است و بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است .
توحیدی مقدم همچنین به اجرای طرح ابرار در مسیر ۵ روستای بالا دست کم برخوردار سه راهی لایی به محسن آباد اشاره کرد و گفت: بهسازی ۵کیلومتر این مسیر آغاز شده است و در ادامه آسفالت آن انجام می گردد .

در حاشیه این بازدید مهندس قدمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکاپروژه های در دست اجرا شهرستان نکا را اینگونه اعلام نمود: احداث دیوارحفاظتی قبل ازعبور سارم درمحور استخرپشت به طول ۲۷ متر و ارتفاع ۶ متر، پروژه احداث دیوار حفاظتی جاده استخرپشت-شیت به طول ۳۵ متر و ارتفاع ۶ متر ،پروژه تکمیل بهسازی و آسفالت محور ازرگ، محسن آباد، واودین و سورک به طول ۵ کیلومتر ،پروژه مرمت و شن ریزی راههای هزارجریب نکا پخش و تسطیح مصالح اساس به وزن ۱۱۵۰تن آغاز خواهد شد.

قدمی عنوان نمود: مرمت و بهسازی جاده هزارجریب اولویت مهم برای خدمات رسانی به روستاییان است که بخشی از کار انجام و مابقی همچون دیوار حفاظتی سارم در محور استخرپشت در دست انجام است.

مصطفی قدمی  اظهار داشت: تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد در محور هزارجریب نکا که به دلیل ایجاد رانش های سال گذشته از اولویت مهم این اداره می باشد.

قدمی با اشاره به حادثه خیر بودن منطقه هزارجریب نکا تصریح کرد: این اداره با تمام توان برای کمک به بهبود وضعیت و براساس ماموریت های محوله برای خدمات رسانی به مردم این منطقه و تلاش برای رفع مشکلات تلاش دارد.

گفتنی است طول راه های شهرستان نکا ۵۸۴ کیلومتر بوده که از این مقدار ۴۸۰ کیلومتر آن راه روستایی است.​

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    سلام و خدا قوت ویژه به مسئولین شهرستان نکا . ان شاء الله با زیر ساخت اصولی جاده های روستایی مجددا روستا ها با اجرای طرح های زود بازده و صنایع تبدیلی و توسعه کشت گیاهان دارویی و … به بخش مولد اقتصاد کشور تبدیل شوند. هر چند بدلیل بی تدبیری مسولین در سالیان گذشته روستا خود مصرف کننده شد و خالی از سکنه . مردم روستای هزار جریب در حال حاضر فقط جاده دسترسی مناسب می خواهند . باز هم تشکر و قدردانی از مسئولین دلسوز ذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *