وزیرنیرو پروژه رفع محدودیت‌های تولید نیروگاه نکا را افتتاح کرد / تصویر

خلاصه خبر : با حضور وزیر نیرو؛ بصورت ویدئو کنفرانس ،پروژه رفع محدودیت‌های تولید نیروگاه نکا به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهمین هفته از پویش #هرهفته الف ب_ایران پروژه رفع محدودیت‌های تولید نیروگاه نکا با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیارد ریال صبح امروز توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
به گزارش نیکا خبر ، مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: با اجرای این پروژه در نیروگاه نکا که با هدف رفع محدودیت تولید واحدها به میزان ۲۳ مگاوات انجام شده است زمینه اشتغال یکصد نفر فراهم شده است.


نعمتی خاطر نشان کرد :برای اجرای این طرح حدود ۳۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که هزینه‌های انجام شده برای این پروژه نسبت به افزایش توان حاصل شده کمتر از ۱۰ درصد هزینه سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای احداث واحد بخار جدید می‌باشد و این امر نشان دهنده توجیه اقتصادی اجرای این طرح‌ها در نیروگاه‌ها می‌باشد.
وی تصریح داد:رفع محدودیت تولید واحدها به میزان ۲۳ مگاوات، کاهش مصرف آب دمین به میزان ۲۰ مترمکعب در ساعت، کاهش نرخ خروج اضطراری و افزایش ضریب آمادگی واحدها و همچنین کاهش میزان مصرف داخلی واحدها از جمله اهداف اجرای پروژه بوده است.
گفتنی است : امروز اردکانیان وزیر نیرو ، دهها پروژه برقی را در استانهای خراسان شمالی ، خوزستان و مازندران را با اعتباری بالغ بر ۴۶۴میلیاردتومان را بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح نموده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *