مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران برتر وزارتخانه شد

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران برتر وزارتخانه شد و مورد تقدیر قرار گرفت
توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران ۱ ۷۰مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران برتر وزارتخانه شد و مورد تقدیر قرار گرفت
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در بخش‌های برگزاری نمایشگاه‌ها و مناسبت‌ها، ارتباطات مردمی و رسانه‌ای به عنوان مدیر برتر وزارتخانه معرفی شد.
به گزارش نیکا خبر فگردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این گردهمایی ضمن تاکید بر توجه به جایگاه روابط عمومی بعنوان یک اصل در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، به حساس بودن این بخش مهم هم تاکید شد.

استفاده از ظرفیت روابط عمومی و رسانه در پیشبرد اهداف و ارتقاء سازمانی جزو مسایلی بود که از سوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به آن تاکید شد.

این مراسم فرصتی بود تا از روابط عمومی‌های برتر سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها تقدیر شود.

براساس ارزیابی های انجام گرفته و بیانیه هیئت داروان، مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در بخش‌های برگزاری نمایشگاه‌ها و مناسبت‌ها، ارتباطات مردمی و رسانه‌ای به عنوان مدیر برتر وزارتخانه معرفی شد.

مهدی خلیلی از هشت شاخصی که در ارزیابی عملکرد مدیران روابط عمومی صورت گرفت توانست در بین سایر استان‌ها در این بخش‌ها مورد تقدیر قرار گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *