توحیدی مقدم: فراهم شدن شرایط عادی با اجرای فاصله‌گذاری هوشمند

تاکید فرماندار نکا بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل ها ی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا. ‎
به گزارش نیکا خبر ، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند در شهرستان خبر داد و بیان داشت: با اجرای این طرح شرایط تدریجی بازگشت جامعه به شرایط عادی فراهم می گردد.
نماینده عالی دولت در این شهرستان با بیان اینکه قدم به قدم با هدف اجرای طرح‌ها و قطع زنجیره کرونا گام خواهیم برداشت، تصریح کرد: بر اساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند؛ مشاغل کم خطر با مجوز وزارت بهداشت و رعایت الزامات بهداشتی محیط کار می‌توانند آغاز به کار کنند لذا در اجرای این طرح بهداشت فردی و فاصله فردی رعایت گردد.
فرماندار نکا با بیان این که اقدامات خیلی خوبی در زمینه مبارزه با کرونا صورت گرفته، گفت: با شیوع این ویروس در کشور کارهای زیادی انجام گرفت، دولت با تمام توان برای کم کردن آلام مردم در کنار مردم خواهد بود، امروز کادر درمانی و پزشکان ما نیاز به همراهی و کمک ما دارند.
توحیدی مقدم با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در اجرای دقیق و صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی،افزود: مردم همچنان در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و یقین بدانند با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن می توان به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کرد.
فرماندار نکا بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل ها ی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *