اجرایی شدن طرح “فاصله گذاری اجتماعی” در شهرستان نکا

اجرایی شدن طرح “فاصله گذاری اجتماعی” در شهرستان نکا همزمان با سراسر کشور
به گزارش نیکا خبر ، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری ویروس کرونا دهیاران بخش مرکزی و هزار جریب شهرستان نکا در اجرای این طرح با مجموعه نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری می کنند.

دبیر ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان نکا ضمن قدردانی از همراهی دهیاران در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: اجرای موفق این طرح مستلزم همکاری همه مردم است و شهروندان بدانند تمام این سخت گیری ها برای سلامت آنها و ریشه کن کردن هرچه سریع‌تر بیماری کرونا است.

عقیل محمودی سفیدکوهی با تاکید بر اینکه سیزده بدر امسال برای حفاظت از جان خود و عزیزانمان در خانه می‌مانیم، تصریح کرد: مسیرهای منتهی به ساحل دریا و مسیر گردشگری و جنگل و بخش بالا دست هزارجریب نکا در روز ۱۲و ۱۳ فروردین مسدود است.
محمودی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا است و با متخلفان نیز برابر قانون برخورد می شود.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی هم در صورت برخورد با تردد غیرضروری شهروندان، براساس قانون اقدام می کند.
گفتنی است، تمام خودروها، به‌جز خودروهای با پلاک بومی، تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به شهرستان نکا را ندارند و این ممنوعیت تردد در مسیرهای ورودی نکا یعنی از میدان امام حسین به داخل شهر و از پمب بنزین نزدیک چاله پل به داخل شهر نکا اجرا می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *