برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک در شهرستان نکا/ تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا گفت: عملیات دفاع بیولوژیک با رمز «لبیک یا حسین» در شهرستان نکا انجام شد.
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ مجید رضا شعبانی در حاشیه اجرای عملیات بیولوژیک و ضدعفونی معابر و خیابانهای شهرستان نکا اظهار داشت: این عملیات با رمز «لبیک یا حسین» در نقاط شهری و روستایی با تلاش ۱۰۰ نیرو با استفاده از ۲۰ خودرو برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا هدف از اجرای این عملیات را گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی و نقاط آلوده شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: این عملیات تا مهار کامل ویروس کرونا در سطح این شهرستان انجام می‌شود.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه جشن روز پاسدار در سال گذشته و امسال به جشن خدمت به مردم تبدیل‌شده است اظهار داشت: مردم به انقلاب و نظام هویت بخشیده‌اند؛ بنابراین باید در خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود .

وی عنوان کرد: در این عملیات تیپ ۲۴ بعثت از نیروی زمینی سپاه ، لشگر ۲۵ کربلا ، نیروی مقادمت بسیج شهرستان ، نیروی دریایی سپاه مستقر ساحل این شهرستان گردان امام حسین ، گروهای جهادی شهرداری آتنش نشانی با حضور امام جمعه وفرماندار محترم ،اعضای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا مشارکت نمودند .
وی یاد آور شد :سپاه در خدمت به مردم این دیار در شرایط کنونی که ویروس کرونا جان مردم را تهدید می‌کنند، با انجام اقدامات و تلاش‌های مختلف و گسترده به میدان آوردن تمام داشته‌های خود، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند وتا مهار کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا در کنار مجموعه مدافعان حوزه بهداشت و سلامت، کادر درمانی و پرستاران خدوم و تلاشگر است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *