فرمانده پادگان شهدای ارتش درنکا با هدف پاسداشت زحمات جهادگران سلامت ادای احترام کرد

فرمانده پادگان آموزشی و فرهنگی شهدای ارتش مستقر در شهرستان نکا ،ضمن ادای احترام در طی پیامی با تبریک سال نو به هموطنان و خانواده معظم شهدا از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد.
به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ رمضان صادقی طی پیامی با تبریک سال نو به فرماندهی معظم کل قواه ،مردم شریف ایران و خانواده معظم شهدای والا مقام ازتلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد و گفت :خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارائه می دهند کمتر از نبرد درجبهه ها نبوده و این نیز نبرد با دشمن سلامتی مردم است.
وی افزود:به عنوان سربازملت اعلام آمادگی می کنیم تا هرگونه کمک و خدمتی لازم باشد برای مردم انجام دهیم و امیدواریم بر این مشکل نیز پیروز شویم.
سرهنگ صادقی با قدردانی ازخدمات انجام گرفته خود جوش ، ازسوی گروهای مختلف مردم بصورت جهادی ضمن اعلام آمادگی هر گونه همکاری در ادامه کار تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس خاطرنشان کرد :ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خود را از مردم و درکنار مردم دانسته و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می کند.
فرمانده پادگان آموزشی و فرهنگی شهدای ارتش مستقر در شهرستان نکا درادامه ضمن یادآوری لغو ماموریت پذیرش بیش از ۵ هزار مهمان دراین مجموعه خاطر نشان کرد :همانگونه که فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام نوروزی خود بر آن تاکید فرموذند؛ ما نیز به مردم قدرشناس ایران سربلند اسلامی اطمینان خاطر می‌دهیم که فرزندانشان در این مجموعه آموزشی و فرهنگی در هر سنگری که نیاز باشد برای اقتدار نظام مقدسمان و سلامت ملت عظیم‌الشان کشورمان جان خود را تقدیم خواهنم نمود و در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شد با روحیه ای بهتر و قوی آماده خدمت گذاری خواهیم بود .
وی با اشاره به اینکه دفع بلاو سلامتی عموم مردم آرزوی ماست، افزود: بهترین اقدام در خانه ماندن و جلوگیری از مراودات روزمره ،چون ویروس قادر به زیست از چند ساعت تا چند روز برروی سطوح، اشیا و غیره است و با عدم خروج از خانه حلقه اتصال این ویروس قطع و در نتیجه شاهد کاهش آمار مبتلایان خواهیم بود.
سرهنگ صادقی در پایان اظهار امیدواری کرد :ایران عزیز ما هرچه زودتر از شر این بیماری راحت شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند و بتوانیم مثل گذشته در کنار هم زندگی کنیم و روزهای خوشی را تجربه کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *