فرماندارنکا:بمنظورسلامت مردم ،فردا”بازارنکا” تعطیل است

فرماندار شهرستان نکا اعلام کرد :بازار‌ نکا از فردا به علت شیوع احتمالی کرونا تعطیل است
به گزارش نیکا خبر ، عبدالجواد توحیدی مقدم امشب در گفتگو با خبرنگا ما اعلام کرد :از فردا (یک شنبه) و دیگر روزهای فرد بازار این شهر به منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا اظهار داشت: بازار که محل تردد شهروندان بسیاری در طول هفته است از فردا و روز های فرد هفته تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود .
او ادامه داد: بازار‌ها با توجه به اینکه محل تجمع و رفت و آمد افراد بوده خطرات ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز بیشتر است.
توحیدی مقدم گفت: افراد از حضور بی‌مورد در خارج از خانه و یا مکان‌هایی که به صورت مجتمع و پر تردد هستند به طور جدی خودداری کنند و تنها در صورت تامین نیاز‌های ضروری و اولیه از منزل خارج شوند.
او بیان کرد: به محض بهبود شرایط و پس از بررسی کامل، این بازار با همکاری اداره بهداشت دایرخواهد شد.
وی با با بیان اینکه ویروس کرونا از قدرت بالایی در انتقال برخوردار است، افزود: این روند قابل قبول نیست و انتظار می‌رود مردم و کسبه محترم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری مهار شود.
فرماندار نکا تاکید کرد : تمام فرآیند پیشگیرانه از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیگیری می‌شود، مردم اخبار و اطلاعیه های مربوطه را از طریق رسانه ملی دنبال کنند؛ به شایعات در شبکه های مختلف توجه نکنند.
توحیدی مقدم بهترین راه کنترل ویروس کرونا را اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری عمومی از این بیماری، رعایت بهداشت فردی و شستشوی دست ها مهمترین کار است و درحد امکان از رفتن به سفر های غیر ضرور، محیط های پرتردد و پرازدحام خودداری کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *