بهرمندی ۱۳۳ روستا از نعمت گاز در مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به ۱۳۳ روستا در مناطق دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، احمدپور با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستای دودانگه شهرستان ساری به طور کامل انجام و منطقه سبز اعلام شد گفت: ۷۸ روستا هم در منطقه چهاردانگه این شهرستان گازرسانی شده و بقیه روستا‌های منطقه (۲۰ روستا) در دست اقدام قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه در دو منطقه دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری، ۱۳۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند افزود: نیمی از روستا‌های منطقه هزار جریب شهرستان نکا گازرسانی شده و ۳۰ روستای باقیمانده تا تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید.
احمدپور با اشاره به گازرسانی ۲۰ روستا در منطقه هزار جریب شهرستان بهشهر و گلوگاه از برخوردارشدن ۴ روستا منطقه طالع رودبار شهر پل سفید و نیز کارخانه شماره ۳ نساجی شهرستان قائم شهر از نعمت گاز خبر داد و گفت: ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی مازندران از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران به وجود یک میلیون و ۵۵۰ هزار خانوار مصرف کننده گاز در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه گاز مصرفی مازندران از عسلویه تامین می‌شود، روزانه و در پیک مصرف (فصل سرما) ۳۶ میلیون مترمکعب فقط در استان مصرف شده که صرفه جویی در این قسمت بسیار حائز اهمیت است.
احمدپور افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ کیلومتر لوله کشی گاز با بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در مازندران انجام شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *