بقاع متبرکه مازندران روزانه ضدعفونی می‌شوند

مدیران بقاع متبرکه مازندران موظف هستند روزانه اماکن مذهبی استان را به صورت مرتب ضدعفونی کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ، با بیان اینکه مردم می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی به زیارت امامزادگان بپردازند، گفت: مدیران بقاع متبرکه استان موظف هستند روزانه اماکن مذهبی را به صورت مرتب ضدعفونی کنند.

او با اشاره به اینکه تمام بقاع متبرکه در استان به روی مردم باز است، افزود: برای حفظ سلامت شهروندان تجمع و پخش غذای نذری در بقاع متبرکه ممنوع است.

حجت الاسلام حیدری‌جناسمی با اشاره به اینکه مردم از اجتماعات در بقاع متبرکه پرهیز کنند، گفت: اجازه توزیع غذای نذری در امامزادگاه و بقاع متبرکه داده نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مردم از لمس کردن و بوسیدن ضریح امامزادگان تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند، افزود: حضور در سطح امامزادگان جهت زیارت مشکلی ندارد و مردم می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی به زیارت امامزادگان بپردازند.

حیدری گفت: به دلیل سلامت مردم، از کسانی که بیمار هستند و مشکل قلبی، تنفسی و کلیوی دارند و سن بالایی دارند می‌خواهیم در این مکان‌ها حضور پیدا نکنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه تمام هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان موظف هستند روزانه اماکن مذهبی را به صورت مرتب ضدعفونی کنند گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا در نماز‌های جماعت از دست دادن پرهیز کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *