حجةالاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی زرندینی دارفانی وداع گفت

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان نکادرپیامی اعلام کرد:حجةالاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی زرندینی براثرایست قلبی درگذشت .

به گزارش نیکا خبر، متن کامل اطلاعیه نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان نکا آقایان نورزاده زارمی و خالقی ولامدهی صادر شده است بشرح ذیل می باشد .
انّالله و انّا الیه راجعون
با نهايت تأثر و تالم درگذشت مرحوم مغفور شادروان حضرت حجةالاسلام والمسلمین سید حسن حسینی زرندینی بر اثر ایست قلبی را محضرخانواده داغدار و بستگان سببی و نسبی و طلاب و فضلای محترم شهرستان نکا مخصوصا روستای ولایتمدار زرندین علیا تسلیت وتعزیت عرض نموده صبر و اجرجزیل برای بازماندگان و رحمت و رضوان الهی برای آن عزیز سفر کرده ازخداوند متعال خواهان و خواستاریم.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان نکا
شایان ذکر است : مرحوم حسینی متولد سال ۶۲ متاهل و از وی دو فرزند پسر ۹ و ۵ ساله به یادگار مانده است
همچنین به اطلاع میرساند آئین تشییع صبح جمعه ساعت ۹ صبح از مسجد جامع نکا بسمت میدان لاله
و سپس از اول زرندین علیا بسمت گلزار شهدا و اقامه نماز بر پیکرش توسط یادگار آقاجان ایازی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقا مرتضی ایازی در روستای زرندین علیا انجام خواهد شد .
پنج شب نیز آئین وداع با پیکرش نیز برگزار می گردد.
لازم به یاد آوریست :امشب حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه قم به اتفاق هیت همراه با حضور در بیت آن مرحوم ضمن ادای احترام به مقام آن طلبه فاضل ،به پدر و سایر بازماندگانش تسلیت گفتند وازایزد منان برای آن خانواده صبر و بردباری مسئلت نمود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *