پیام تبریک علی داد به منتخب مردم شرق استان درمجلس شورای اسلامی

دکترعلی داد با صدور پیامی موفقیت دکترعلیرضا_شریعتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منطقه شرق مازندران تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
قُلِ اللَّهُمَّ مالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلى‌ كُلِّ شَيْ‌ءٍ قَدِيرٌ (آیه ۲۶ سوره آل عمران)
حضور_گسترده_و_پرشور_مردم عزیز، ولایی، نجیب وصبور شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه در انتخابات پیرو فرمایشات #رهبر_حکیم_عزیزتر_از_جانمان (مد ظله العالی) برگ دیگری از اوراق افتخار منطقه شرق مازندران بوده است و حقیقتا شایسته تقدیر و سپاسگزاری است که #زبان_الکن_حقیر یارای وصف این حماسه نیست.

در وهله اول از دادار مهربان و هستی بخش که بی اذن او برگی از درخت نخواهد افتاد سپاسگزارم که توفیق خلق این حماسه را برای نظام اسلامی و انقلاب و همه آحاد مردم میسور فرمودند.

از همه کاندیداها و طرفداران بزرگوارشان که روزها و ساعت ها با استرس و اضطراب برای تبلیغ زحمت کشیده اند و موجبات گرم نگه داشتن تنور انتخابات و حضور مردم را فراهم کردند سپاسگزارم.
که البته همه آنها پیروز هستند چرا که پیروز واقعی نظام اسلامی عزیز ماست و پیروزی نظام بالطبع برای همه آحاد مردم است.

و در نهایت ضمن خدا قوت و تشکر به نماینده سابق منطقه که در حد بضاعت خویش تلاش کردند، به برادر ارزشمند، انقلابی و بسیجی پای کار و نیک سرشت، ان شا… نیک فرجام، #دکتر_غلامرضا_شریعتی عزیز که از خانواده شهدا و پاسدار هستند و توانسته اند با ایجاد یک حماسه قلوب مردم منطقه را معطوف به خود کنند و ردای خدمت خطیر به عنوان نمایندگی مردم شریف منطقه را برتن بپوشند، #تبریک_و_تهنیت عرض میکنم و از صمیم قلب آرزومندم که ان شا.. به برکت خون شهدا توفیقات روز افزون نصیب ایشان و منطقه باشد.
و یاد آور میشوم که به #طرفه_العینی این مدت خدمت به اتمام میرسد و به قول فرمایش امیر دلها و جانها (روحی فداه) “الْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ” #فرصت ها_چون_ابر_میگذرد.

#برادر_عزیزم، #قریب_به_اتفاق_آرای شما از سوی #مردم_انقلابی_مظلوم_مستضعف_نستوه وخسته شده از #بازیهای_جناحی_و_سیاسی_متعفن در منطقه بوده است که با دلهایی #پردرد_و_تنی_رنجور به پای نظام و آرمانهای انقلاب و ولایت و شهدا ایستاده اند و ان شا.. همچنان که #پاسدار_بوده اید_و_هستید #پاسدار_این_اعتماد ارزشمند و این امانت خطیر باشید و از هر تلاش و کوششی که در جهت توسعه حقیقی منطقه باشد دریغ نفرمایید و از فکر و مدد #نیروهای_جوان_انقلابی_و_پای کار که الحمد لله منطقه مملو از این استعدادها هست ولی متاسفانه استفاده نمی شده است یا با کم توجهی کم استفاده میشده است، استفاده کنید که سراسر #بیانیه_استراتژیک_گام_دوم_انقلاب #رهبر_فرزانه_انقلاب (مد ظله العالی) به آن اشاره دارد و نیز حمایت از تولید کنندگان و کارفرمایان حقیقتا غریب در منطقه و جذب و معرفی سرمایه گذاران در اولویت های شما باشد، که تنهامسیر موفقیت همین هست و بس.
خیل عظیم #جوانان_بیکار در خانواده ها و اثرات مخرب آن، #عقده_خفته_در گلوی_پدران و مادران منطقه هست که باید در این مقوله با تشریک مساعی با #همه_نخبگان_منطقه فارغ از هر زنده باد و مرده باد و جناح و حزبی با #محوریت_حضرتعالی کم و کمتر گردد.ان شا… .

در پایان یاد آور میشوم که #عزت_و_جلال از آن #خداست و به هرکسی که بخواهد به او #عطا میکند و از هرکسی که بخواهد #خواهد_گرفت.

#والعاقبه_للمتقین.
با آرزوی موفقیت.
#الحقیر
#علی_داد
عضو هیات علمی دانشگاه و شورای اسلامی #شهر_نکا.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *