بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر بخش‌های مختلف این بیمارستان را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک با پرستاران و کارشناسان این بخش‌ها گفتگو کرد.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، در بازدید از بخش‌های تریاژ، اورژانس و بخش های منتخب در صورت نیاز به پذیرش بیماران مشکوک به کرونا این بیمارستان که با حضور معاونین درمان ، آموزشی و غذا و دارو این دانشگاه انجام شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین و موثرترین راه برای مبارزه با کرونا ویروس جدید، انجام اقدامات پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال است. وی همچنین بر لزوم رعایت بهداشت فردی به‌عنوان شاه‌کلید پیشگیری از ابتلا به کرونا تأکید کرد و ادامه داد: شست و ‌شوی مداوم دست‌ها با آب و صابون و رعایت نکات پیشگیرانه در مواجهه با افراد دارای علامت می‌تواند بهترین راهکار در مبتلا نشدن به کرونا ویروس باشد.
دکتر موسوی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک برای عموم مردم ضرورت ندارد و این مهم تنها برای همکاران بخش‌های درمان که با بیماران سر و کار دارند، یا افرادی که با فرد بیمار در ارتباط هستند ضروری است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش دیگر سخنان خود به مردم توصیه کرد ،‌ از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و به توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در این خصوص توجه کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *