به همت طلبه جوان نکایی،کتاب آداب کامل اموات روانه بازارشد

امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزاد کلا نکا از چاپ کتاب آداب کامل اموات خبر داد وگفت: هزینه چاپ برخی از کتاب ها را جهت ایستادگی در برابر اشاعه تاسف بار رمان های غربی بین جوانان و نوجوانان به طور شخصی، انجام داده ام .
به گزارش نیکاخبر ،حجت‌الاسلام صادق طالبی گفت: تاکنون، بیش از ۸۰ عنوان کتاب و همچنین ۱۰ کتاب را به ترتیب، تالیف و ترجمه کرده ام که این روند با فضل الهی، ادامه دارد.
امام جماعت بهزاد کلااز بخش مرکزی نکا اظهار کرد: کتاب آداب کامل اموات از حالت احتضار تا بعد از فوت چه آدابی برای شخص مومن دارد را در این کتاب، آورده که هفته جاری، روانه بازار می شود.
وی بیان کرد: نماز‌های مستحبی و ذکرهای مشکل گشا را در کتابی با عنوان «صحیفه المومنین» تألیف کرده که هفته گذشته، روانه بازار شد.
امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزاد کلا نکا ابراز کرد: ترجمه کتاب «عنوان بصری» که به سیر و سلوک اشاره دارد که امام صادق (علیه السلام) به پیرمرد ۹۴ ساله، سفارش کرد در مراحل چاپ، قرار دارد.
وی گفت: کتاب های دیگری با عنوان «جاذبه و دافعه حجاب» و «احوالات شهید محمدتقی سالخورده» از شهدای مدافع حرم نکا در قالب داستان و درس آموزی از زندگی شهید را قبل از پایان سال جاری، روانه بازار می کند.
حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به گفتگوی خویش با خبرنگار خبرگزاری شبستان، نمایندگی مازندران در خرداد ماه سال جاری از مسکوت ماندن چاپ ۲۵ عنوان کتاب به دلیل افزایش هزینه‌های کاغذ، افزود: برخی از هزینه چاپ کتاب ها را در این مدت با هزینه شخصی، انجام می دهد.
منبع :خبرگزاری شبستان

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *