دروغ بزرگ ویروس کرونا، فتنه ناکام انتخابات ۹۸

اگر تقلب بعد از انتخابات رمز فتنه ۸۸ بود، خبر ویروس کرونا قبل از انتخابات رمز فتنه ۹۸ بود.

?دو روز قبل از انتخابات مجلس، خبر ابتلای ۲ نفر بیمار کهنسال در قم به ویروس کرونا، در سطح وسیعی توسط وزارت بهداشت دولت روحانی و رسانه‌های دولتی و غیردولتی منتشر شد.

?به سرعت قیافه‌های با ماسک‌های کرونایی در سطح شهرها و اماکن ظاهر شدند و خبر توزیع میلیونی این اقلام توسط دولتی ها منتشر شد.

?اعجاب برانگیزتر و اسف‌بارتر از همه، رپرتاژ گسترده و سئوال برانگیز و ناشیانه صداوسیما در پوشش این خبر مشکوک و تسری این سندرم ساختگیِ تقریبا هیچ، به سراسر کشور بود که کل کشور را شوکه کرد.

?این خبر انحرافی در فضای مجازی هم عملا جایگزین فضای انتخاباتی در کشور شد و کاهش مشارکت در انتخابات را هدف گرفت.

?حال باید دستگاه های نظارتی امنیتی عوامل این کودتا علیه انتخابات را شناسایی کنند که تا عمق رسانه ملی را به خدمت گرفت و در کنار عملکرد ناامید کننده و ویرانگر مجلس لاریجانی و دولت روحانی، هیزم فتنه انتخابات این دوره شد.

?فتنه ای که صرفا با روح حماسی و شجاعت و روحیه خطرپذیری ملت ایران و فضای شکل گرفته پس از شهادت سردار بزرگ سلیمانی در کشور ناکام ماند، وگرنه آبرو و حیثیت انقلاب را به باد می داد.

?حال با پایان انتخابات و مواجهه فتنه گران با حضور گسترده و معنادار مردم در پای صندوق های رای و همچنین با فرا رسیدن زمان پاسخگویی، مسئولین و طراحان پشت پرده فتیله ویروس کرونا را پایین کشیده اند.

?امید است منتخبین جدید ملت، با هوشمندی و عملکرد مسئولانه خود، مرهمی برای کاهش آلام ملت و خنثی شدن چنین توطئه هایی باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *