تاکیدامام جمعه گلوگاه برکنارگذاشتن کدورت ها و بفکرآبادانی کشور بودن

خلاصه خبر : اولین تبریک را به مردم عزیز می فرستم که پیروزی واقعی از آن مردم عزیز منطقه ما است مردمی که به عشق شهیدان خود و به تبعیت از امام خامنه ای حضور معنادار و هوشمندانه خود را به عرصه‌های جهانی نمایان نمودند

پیام آیت الله میراحمدی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تبریک به منتخب مردم شرق مازندران

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

مشارکت سرافرازانه ملت رشید و بزرگ ایران که علیرغم تبلیغات مسموم و فشارهای ظالمانه اقتصادی ، بار دیگر با اتحاد و حضور پر رنگ خود در انتخابات دوم اسفند، حمایت و بیعت خود را با امام خامنه‌ای عزیز تجدید و راه را بر بدخواهان نظام و ایران عزیز اسلامی سد نمودند را تبریک عرض می‌کنم،درود خدا بر شما باد.

مردم شریف شرق استان مازندران نیز با حضور حداکثری خود بصیرت و فهم عمیق خود را در شرایط حاضر به اثبات رسانیده و به پیمان خویش با شهیدان عزیز وفا نمودند. و عَلَمی که توسط شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی برافراشته شد را بر زمین نگذاشتند و با رای خود انتقام خون پاک آن سردار سرافراز را از دشمنان این ملت گرفتند.

شایسته است از تمامی کاندیداهای منطقه شرق مازندران و حامیان آنان، به واسطه گرما بخشیدن به حضور حداکثری مردم تشکر نموده و به منتخب محترم مردم، برادر ولایی و جهادی جناب آقای غلامرضا شریعتی، که موفق به جلب اعتماد عموم مردم سه شهرستان برادر گشتند، تبریک عرض نمایم. انتظار می‌رود که این اعتماد بالا، با اخلاص و کار بی وقفه و همچنین توجه یکسان به هر سه شهرستان، حفظ شود و نیز همگی عزیزان با پایان یافتن انتخابات، برای اعتلا و پیشرفت این منطقه رفاقت و همدلی را جایگزین رقابت‌های انتخاباتی کنند.انشاءالله

از خدای متعال، توفیق روزافزون ایشان و همه منتخبین مردم شریف ایران را در عمل به وظایف نمایندگی که همانا صیانت از حقوق ملت و حرکت در حول محور ولایت است را خواستاریم.

والسلام علی عباد الله الصالحین
سید ابراهیم میراحمدی
۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *