حمایت مازندرانی های پایتخت از نامزدی « علی لیالی » + گفتگوی ویژه

علی لیالی متولد ساری است و نمودار مدیریتی خود را از مازندران و مدیرکلی سازمان حج و زیارت استان آغاز و تا معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان حج و زیارت کشور ادامه یافت …..
نام علی لیالی برای همه مازندرانی ها آشناست . مدیری ملی که در سطوح مختلف مدیریتی فعالیت کرده و همواره در تمام سطوح توجه ای ویژه به زادگاه خود استان مازندران داشته است .

علی لیالی متولد ساری است و نمودار مدیریتی خود را از مازندران و مدیرکلی سازمان حج و زیارت استان آغاز و تا معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد .

لیالی همچنین مسئولیت هایی همچون مدیر کل حج و زیارت استان تهران (۹ سال) ، مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حج و زیارت و معاون مجلس و امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور را در رزومه خود دارد .

این مدیربلند پایه مازندرانی در این مقطع قصد دارد با ورود به بهارستان تجارب خود در قانونگذاری بکارگیرد و در این راه چشم امید به توجه و آرای هم استانی های مازندرانی خود در تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس دارد .

در دوم اسفند ماه ۹۸ به یاری اش بشتابیم .

در همین ارتباط گفتگوی کوتاهی با علی لیالی نامزد مازندرانی حوزه انتخابیه « تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس » داشته ایم که ماحصل آن را می خوانید :

علی لیالی در گفتگو با شمال نیوز از هم استانی های مازندرانی خود در پایتخت و شهرهای اطراف خواست تا در رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم یاری اش کنند .

وی با اشاره به انگیزه های خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی گفت : انگيزه اصلى من براى شركت در انتخابات ، تجارب اجرايى وحضور شش ساله درمجلس بعنوان نماينده دستگاه اجرايى وآشنايى لازم در حوزه قانون گزارى وآگاهى كافى ازمشكلات اقتصادى واجتمايى جامعه است

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *