اخلاق ” آیت الله طبرسی ” نمادی از رحمت الهی بود/ تصویر

ویژه برنامه بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آیت الله طبرسی در زادگاهش روستای سوچلما ازبخش هزارجریب نکا برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت هفتمین روز در گذشت آیت الله طبرسی با اشاره به نقش معنوی آیت الله طبرسی در بیش از ۴ دهه در سنگر نماز جمعه مرکز استان ازاو بعنوان خادم سنگربان دین در جهت اشاعه فرهنگ ناب یادکرد و گفت : استقامت و تلاش او در بیش از از ۴ دهه در سنگر نماز جمعه از او به عنوان سنگر بانی امین وپدری مهربان ئ دلسوز جامعه ساخت که مردم قدر شناس مازندران هیچگاه خدماتش رابه فراموشی نخواهد سپر د کما اینکه در مراسم متعدد و در تشیییع با شکوهش نشان دادند که طبرسی ها فراموش شدنی نیستند .
حجت الاسلام سلیمانی در ادامه خاطر نشان کرد : ایت الله طبرسی مسیر انقلاب رابدرستی طی کرد سکانداری کشتی انقلاب را در مازندران بدرستی انجام داد و بدست سنگر بانی دیگر داد. .
وی با اشاره به اینکه عالمان دین همواره در فراز و نشیب های تاریخ اسلام و انقلاب کمتر هستند از ایشان بعنوان مشعلداری راه بلد مردم یاد کرد و تصریح داد : امثال او همواره راهنمایی مردم ولایت مدار بودند که در پی هدایت های آنها در مقابل هجمهه های دشمنان خم به ابر و نیاوردند ..
او گفت : او در بیش از دو دهه بعنوان امین رهبر انقلاب در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران با هدایت و روشنگری خود پایگاه وحد را مستحکم نگه داشت .
وی در ادامه از آیت الله طبرسی بعنوان پدری دلسوز مردم استان یاد کرد و گفت : اخلاق او نمادی از رحمت الهی بود .و همواره شان و جایگاه نمایندگی ولی امر مسلمین و نیز امامت جمعه را بدرستی حفظ کرد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *