اجرای همایش اقتدار رزم‌آوران علوی به میزبانی بسیج ورزشکاران نکا

مسئول مرکز تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلااز برگزاری همایش اقتدار رزم‌آوران علوی در ۳ شهر مازندران خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ پاسدار غفار پور در حاشیه برگزاری همایش اقتدار رزم آوران در نکا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر از برگزاری همایش اقتدار رزم‌آوران علوی در استان مازندران به مناسبت پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این همایش با حضور بسیجیان رزمی‌کار گردان‌های رزم سپاه کربلا مازندران در سطح استان برگزار میگردد.
غفار پور گفت :برگزاری همایش اقتدار رزم‌آوران علوی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یاد سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در شهرستان‌های نکا، بابل و نوشهر با هدف ایجاد ترس و ناامیدی در دل دشمنان نظام مهمترین می باشد .
کاظم غفار پور» در حاشیه برگزاری همایش اقتدار رزم آوران در نکا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر از برگزاری همایش اقتدار رزم‌آوران علوی در استان مازندران به مناسبت پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این همایش با حضور بسیجیان رزمی‌کار گردان‌های رزم سپاه کربلا مازندران در سطح استان برگزار خواهد شد.
مسئول مرکز تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا ارتقا سطح آمادگی و توانمندی‌های سربازان رزمی‌کار ولایت و بسیجیان، برگزاری مسابقات بین اعضا و گروه‌هایی که در طول سال در باشگاه‌های مختلف سپاه در حال تمرین هستند، ایجاد نشاط و شادابی و برانگیختن حس غرور بسیجیان را ازجمله اهداف اجرای این همایش برشمرد.
غفار پور اظهار کرد: ایجاد یاس، ترس و ناامیدی در دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امید و خوشحالی در دل دوستداران و علاقه‌مندان به این انقلاب مهم‌ترین واصلی‌ترین هدف از اجرای این برنامه خواهد بود.
وی بابیان اینکه این همایش با حضور هزار و ۳۰۰ رزمی‌کار بسیجی استان در سه زمان و سه مکان متفاوت برگزار خواهد شد، گفت: ۴۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های رزم از ۷ ناحیه ۲۰ بهمن ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در شهرستان نوشهر چهارراه انقلاب این همایش را برگزار کردند .
غفار پور بابیان اینکه حدود ۴۶۰ نفر از حدود ۷ ناحیه ۲۱ بهمن امروز در شهرستان نکا در سالن سردار بردبار این شهر همایش اقتدار رزم‌آوران علوی را برگزار نمودند افزود: همایش سوم نیز با حضور تیر حدود ۴۵۰ نفر از بسیجیان ۸ شهرستان ۲۴ بهمن روز پنجشنبه در شهرستان بابل در استادیوم ورزشی هفت‌تیر برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: این همایش‌ها با برگزیدگان گردان‌های امام حسین (ع)، فاتحین، امام علی (ع) و برگزیدگان گروه‌های رزمی ذوالفقار از گردان‌های بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *