افتتاح فازدوم مجتمع آبرسانی شهدای ولامده / تصویر

رئیس آبفار شهرستان نکا از افتتاح فاز دوم مجتمع آبرسانی شهدای ولامده با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش نیکاخبر ، مهندس الیاس صحراگرد ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم همچنین حماسه سازی و رشادت‌ها و جانبازی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش از افتتاح فاز دوم مجتمع آبرسانی شهدای ولامده با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان در این ایام خبر داد .
مدیر آب و فاضلاب شهرستان نکا با بیان اینکه فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و در حال خدمات رسانی می باشد خاطر نشان کرد : به همین منظور فاز دوم این پروژه شامل ۷ روستای سوته خیل ابچین ملاخیل لاهی ازرگ کفکور محسن آباد واودین از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند که حجم کارهای صورت گرفته در این پروژه شامل احداث هفت باب مخزن به حجم ۵۵۰ متر مکعب لوله گذاری خط انتقال به متراژ ۲۴ کیلومتر تجهیز دو ایستگاه پمپاژ محوطه سازی احداث یک باب اتاق کلرزنی و یک باب اتاق برق بوده است. مهندس الیاس صحراگرد از پیگیری فاز سوم با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد .
مدیر آبفار شهرستان در پایان از زحمات و حمایت‌های مدیرعامل محترم جناب عبداللهی همچنین نماینده محترم مجلس شورای اسلامی فرماندار محترم شهرستان در اجرای هر چه سریعتر این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدا
    سلام
    کاری قابل تأمل و پر ابهام
    در حالیکه مردم روستاهای برمازارمرود و فریمک که این آب از مناطق پایین دستی آنها به جاهای دور دست برده میشه در کم آبی و برخی ایام در بی آبی به سر میبرند. از مقابل دیدگانشان این آب که سهم خودشان است را به مناطق دیگر میبرند.
    و جالب اینکه علی رغم پیگیری ها بدلیل سنگینی نام لائیی مردم این دو روستا از حق خود محروم و صدایشان شنیده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *