ابوالشهیدحاج قاسم اسدی به فرزندشهیدش پیوست/تصویر

پدر بزرگوار شهید و خیرمدرسه ساز استان حاج قاسم اسدی کلایی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندشهیدش پیوست.

به گزارش نیکا خبر ،خیرمدرسه ساز ابوالشهید «حاج قاسم اسدی » پدر شهید «احمد رضا اسدی » دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
صبح امروز مراسم تشییع پیکر این پدر بزرگوار شهید والا مقام با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس، در استان ساری و نکا برگزار شد و در جوار فرزند شهیدش درگلزار شهدای ملامجدالدین ساری خاکسپاری شد.
حاج قاسم اسدی ازخیرین شهید استان ساری و نکا سحرگاه چهارشنبه در سن ۸۶ سالگی به دلیل عارضه بیماری صعب العلاج که از دوسال قبل متحمل درد و رنج فراوان بود دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست .
“اقدام شایسته و قابل تقدیر پرسنل آتش نشانی ساری ”
پرسنل آتش نشانی ساری در اقدامی تحسین برانگیز به منظور تکریم جایگاه رفیع خانواده معظم شاهد ، ضمن ادای احترام به پیکر پدر بزرگوار شهید اسدی، تابوت آن سفر کرده به آستان کوی دوست را گل باران نمودند .
شایان ذکر است فرزند برومند این پدر بزرگوار بسیجی شهید احمد رضا اسدی متولد ۱۲ خرداد سال ۴۶ از روستای دنگسرک نکا جمعی لشگر ۲۵ کربلا مدتها در سنگر دفاع در مقابل دشمن بعثی در جبهه های غرب جنوب کردستان دهلران فاو و جزیره مجنون به ایفا نقش رزمندگی پرداخت و سرانجام در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال ۶۴ در منطقه عملیاتی کارخانه نمک فاو در اثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *