برای تصدی صندلی بهارستان ۱۶ نفر درشرق مازندران با هم رقابت خواهند کرد

اخبار دریافتی از منابع مطلع از مجموع ۴۱۳ نامزد نام نویسی شده دراستان مازندران ۱۵۱ نفر رد صلاحیت شده که از این تعداد ۳ نماینده مجلس دهم در بین آنها حضور دارند .
بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و علی محمد شاعری نماینده بهشهر ، نکا و گلوگاه توانستند با اعتراض نسبت به عدم احراز صلاحیت ، در نهایت از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گیرند .
در این بین همچنان نام محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود و عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در میان نمایندگان رد صلاحیت شده دیده می شود .
همچنین علی اسماعیلی نماینده نورو محمودآباد که در مراحل گذشته مورد تایید قرار گرفته بود از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفت و اکنون حق اعتراض برای وی محفوظ است .
ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار ، عبدالله رضیان و سید علی ادیانی نمایندگان قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندرود نیز پیش از این مورد تایید صلاحیت قرتار گرفتند .
علی نجفی نماینده بابل نیز از آغاز از نام نویسی در رقابت های انتخاباتی منصرف شد .
منبع: شمال نیوز
نیکا خبر :بنابراین در شرق مازندران درحوزه انتخابیه شهرستانهای بهشهر گلوگاه و نکا به ترتیب حرف الفبا ۱۶ نفر با هم رقابت خواهند نمود .
۱-سمیه اکبری
۲-اسدالله براری
۳-محمد دهقانی گلچالی
۴-وحید ریاحی
۵- عباس زارع نژاد
۶- محمد رضا سهرابی قره تپه
۷- علی محمد شاعری
۸- غلامرضا شریعتی
۹- علی اصغر شفیعی خورشیدی
۱۰-محمد جواد طوسی
۱۱- ولی عالیشاهی
۱۲- سید محمد عقیلی
۱۳- حسین غلامی درمی
۱۴- محمد جعفر مسلمی
۱۵ – سید احمد میری قلعه سری
۱۶- محمد علی نصیری

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *