لغو مجوز ۲۱ رسانه غیرفعال مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در راستای ساماندهی مطبوعات ، در گام اول ، ۲۱ نشریه و رسانه غیرفعال در استان لغو مجوز شدند.
به گزارش نیکا خبر ، عباس زارع به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نشریات باکیفیت و منظم استان در قالب یارانه مطبوعاتی اشاره کرد و افزود: برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کیفیت نشریات و نظم در انتشار مهم‌تر از کمیت است لذا با توجه به  این مهم ، لغو مجوز نشریات غیرفعال و نامنظم در دستور کار قرار گرفته است.

زارع با تاکید بر اینکه سیاسیون از ورود به عرصه مطبوعات و دریافت مجوز رسانه خودداری کنند، اظهار داشت: انتشار رسانه و کار در مطبوعات یک حرفه‌ی تخصصی است لذا حضور شخصیت‌های سیاسی در این عرصه باعث کاهش کیفیت تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در راستای تولید مطالب باکیفیت در رسانه‌های استان ، برگزاری جشنواره مطبوعات مازندران در دستور کار قرار گرفت که اختتامیه آن بهمن ماه برگزار می‌شود.

زارع با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ اثر از سوی اصحاب رسانه مازندران به جشنواره مطبوعات استان ارسال گردیده است، افزود: بیش از ۵۰۰ رسانه در استان مازندران فعال هستند که انتظار داریم نشریات و رسانه‌ها در بحث کیفی‌سازی و تولید محتوا تلاش بیشتری داشته باشند.

وی به بهمن فرهنگی و هنری مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در بهمن ماه ۹۸ برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در مازندران برگزارخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در راستای افزایش سواد رسانه‌ای خبرنگاران از برنامه‌های آموزشی خانه مطبوعات حمایت خواهیم کرد.

زارع افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرائی استان مازندران انتظار می‌رود فعالیت آنها به خصوص در دهه مبارک فجر ، پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا عملکرد دولت به خوبی به مردم منعکس شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *