حمایت هیات دوچرخه سواری مازندران ازجناب خسروی قمری

باسلام و عرض ادب حضور تمام روسا و مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری کشور

?پیرو سخنان کنایه آمیز جناب آقای علینژاد (معاون وزیر ورزش) خطاب به جناب آقای قمری(رئیس محترم فدراسیون دوچرخه سواری) ذکر بعضی موارد جهت تنویر افکار عمومی لازم به نظر میرسد تا به گوش مسئولین محترم رسانده شود.

?فدراسیون دوچرخه سواری تحت امر جناب آقای قمری در حالی به اداره هیأتها و مدیریت این ورزش می پردازد که حتی به اندازه یک باشگاه فوتبال که آنهمه هزینه می شود بودجه ندارد.

?اداره این مجموعه و ایجاد انگیزش و کسب مدال توسط ورزشکاران این حیطه در حالی که از کمترین بودجه و حمایت لازم برخوردارند ، بسیار کار سخت و دشواری است که به نظر می رسد باید از کلیه کسانی که در این ورزش زحمت می کشند تشکر شود علی الخصوص از رأس این مجموعه جناب آقای قمری.

?حال با وجود تمامی مشکلاتی که در سر راه این ورزش وجود دارد که می توان به مهمترین آنها که عدم وجود بودجه کافی ذکر کرد، جای بسی تأسف است که جناب آقای علینژاد آنهم با قرار داشتن در این سطح مهم از ورزش کشور شروع به سخنانی می نماید که ظاهرا این سخنان نشان از عدم اطلاع کافی ایشان از وضعیت فدراسیون و هیأتهای دوچرخه سواری است یا شاید هم این فدراسیون را با فدراسیون فوتبال یا ورزشهای توپی دیگر اشتباه گرفته است.

?قابل توجه آقایان اینکه فقط در سال ۹۷، هیأت دوچرخه سواری استان مازندران با دستهای خالی نسبت به برگزاری ۷ مرحله مسابقات مهم مانند: میزبانی بزرگترین مسابقات تریال در خاورمیانه، مسابقات مختلف دوچرخه سواری کشوری ، اردوی تیم ملی استقامت و سرعت، قهرمانی کشوری بزرگسالان و پیشکسوتان سرعت و تایم تریل و…. اقدام نمود.

?لذا با تمامی حرفهای نگفته ای که وجود دارد، هیأت دوچرخه سواری استان مازندران حمایت خود را از جناب آقای خسرو قمری رئیس محترم فدراسیون دوچرخه سواری اعلام میدارد و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می نماید.
عبدالمطلب کریمی
دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    سلام و خدا قوت ویژه به برادر ارزشی و پرتلاش شهرمون جناب اقای کریمی . ان شاء الله همه همت نمایند تا شاهد شکوفایی تمام استعدادهای نهفته جوانان خلاق شهر، استان و کشورمون باشیم.

  2. جناب آقای قمری،اززحمات شماقدردانی میشودوازشماحمایت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *