کمک ۱۳۰ میلیون ریالی دانش آموزان نکایی به عتبات عالیات

خلاصه خبر : دانش آموزان نکایی در سال تحصیلی جدید 130 میلیون ریال به عتبات عالیات کمک کردند که این تنها یکی از برنامه های مختلف قران و عترت برای دانش آموزان است.

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نکا از کمک ۱۳۰ میلیون ریالی دانش آموزان نکایی به عتبات عالیات خبر داد .

به گزارش نیکا خبر، شعبان خدادی از کمک ۱۳۰ میلیون ریالی دانش آموزان نکایی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اعتلای فرهنگ اسلامی و معرفی آن به ارادتمندان مکتب اهل‌بیت(ع) از وظایف مهمی است که برعهده داریم.
خدادی افزود: ایجاد دوستی و محبت اهل بیت(ع) در بین نسل جدید جامعه از اهداف مهم و بزرگی است که دنبال می شود و کمک به عتبات عالیات هم یکی از برنامه های مهم در این راستاست.
کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نکا گفت: هدف از بازسازی، تعمیر، مرمت، تخریب مجدد، ساخت مجدد و توسعه حرم های مطهر، خدمت به اهل بیت (ع) و زائران آنها است که کاری بزرگ در راستای ترویج فرهنگ دینی و شعائر اسلامی در جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: کمک به عتبات عالیات جز اعمال نیک و حسنه‌ای است که در بین اقشار مختلف جامعه رواج دارد و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان هم برنامه مهمی است که اجرایی شد.

به گفته خدادی، دانش آموزان نکایی در سال تحصیلی جدید ۱۳۰ میلیون ریال به عتبات عالیات کمک کردند که این تنها یکی از برنامه های مختلف قران و عترت برای دانش آموزان است.
وی افزود: در کنار جمع آوری کمک برای عتبات عالیات، برپایی نماز جماعت در مدارس، هماهنگی برای برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، حضور دانش آموزان در مراسم ۱۳ آبان، برگزاری جلسات مستمر ضمن خدمت همکاران پرورشی، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری گفتمان دینی و جشنواره های مختلف از جمله فعالیت های انجام شده در بخش قرآن و عترت آموزش و پرورش نکاست که اجرایی شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *