ادیانی درمراسم اربعین شهیدناجادرنکا گفت:خون شهدا ضامن امنیت و استقلال ایران اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در چهلمین روز شهادت استوار یکم شهید یاسر سپید رو گفت: خون شهدا ضامن امنیت و استقلال ایران اسلامی است.
به گزارش نیکا خبر حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت چهلمین روز شهادت استواریکم شهید یاسر سپیدرو در حسینیه روستای چناربن شهرستان نکا گفت: خون این شهدا امنیت و استقلال سطح کشور را رقم زده است.

او خانواده‌های معظم شهدا را پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت برشمرد و افزود: آن چه که به کشور اسلامی ایران عظمت داده است روحیه‌ی شهادت طلبی در بین جوانان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در نیروی انتظامی با بیان این که از دست دادن فرزند رنج بزرگی برای خانواده‌های شهدا است، گفت: آن چیزی که این رنج را برای خانواده‌های شهدا آسان می‌کند، تفکر در هدف شهدا است.

حجت الاسلام ادیانی افزود: وظیفه ما این است که تا آخرین نفس و قطره خون بر عهد و پیمان خود با شهدا ثلبت قدم باشیم.

او با اشاره به اینکه پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون شهیدان و خانواده‌های آنان است، گفت: عزت و سربلندی کشور ریشه در صبر و استقامت خانواده‌های شهدا دارد.

شایان ذکر است : استواریکم شهید یاسر سپیدرو ۱۲ آذر ماه امسال در شهرستان شادگان استان خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
باشگاه جوان ساری

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *