خروش حماسی علوی تباران از دیار نیکان (نکا) / تصویر

خلاصه خبر : راهپیمایی مردم ولایی شهرستان نکا در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی برگزار شد .

مردم ولایتمدار شهرستان نکا در راهپیمایی باشکوهی از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند.

به گزارش نیکا خبر ، راهپیمایی مردم ولایی شهرستان نکا در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی برگزار شد .
مردم انقلابی و ولایتمدار نکا پس از اقامه نماز جمعه در نکا با شرکت در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکای جنایتکار، وفاداری خود را نسبت به نظام و رهبری اعلام کردند.
مردم همیشه در صحنه امروز بار دیگر با شرکت در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب خواستند دست از شرارت‌های خود در منطقه بکشند و ملت‌های مسلمان را به حال خود رها کنند.
راهپیمایان در حالیکه شعار ای رهبر آزاده نکایی ها آماده سردا میداند بار دیگر باولی امر مسلیمن پیمان وفا داری بستند .
همچنین نمازگزاران مصلای امام خمینی این شهرستان ، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دادند به همپیمانان آن‌ها در منطقه یاداورشدند که استقلال داشته باشند و به دور از ذلت و خواری، در دامن قدرت‌های استعمارگر نیفتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، حمایت خود را از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس سیلی موشکی کوبنده در شکستن هیمنۀ پوشالی آمریکای خونخوار و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز ایران اسلامی و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه روزی نیرو‌های مسلح ارزشی و مردمی و حمایت قاطع از سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
همچنین راهپیمایان ضمن همدردی و تکریم خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی اخیر، هتاکی‌های بی شرمانه، ساختار شکنانه و وقیح سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت را محکوم کردند.
خروش حماسی علوی تباران از دیار نیکان در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی رادر بیست و هفتمین روز از دی ماه ۹۸ را امیر تقی پور به تصویر کشیده است .

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی در گفت:

    بسمه تعالی-با سلام ودرود بر مردم خدا جوی شهرم نکا که با قیامشان در را هپیمایی وتظاهرات روز اتحاد مشت محکمی بر دهن سه محور شرارت یعنی
    امریکای جنایتکار وتروریست واسرائیل کودک کش وانگلیس خبیث وهم چنین نوچه ها ومزدوران آنان در داخل وخارج کشور زدندوپیمانی دوباره با رهبر معظم وسپاه همیشه قهرمان در راه حفظ دستاوردهای نظام ولایی کشوربستند.
    ما ضمن گرامیداشت رشادتها ودستاوردهای مهم سردارحاج قاسم سلیمانی عزیز،غلط اضافی وبزدلانه آمریکای تروریست را در بشهادت رساندن سردار عزیز قاسم سلیمانی ومشارکت دستان پنهان شیطان بزرگ آمریکای تروریست وعمال منافقش را در سقوط هواپیمای اوکراینی محکوم می کنیم وحمله موشکی سپاه اسلام را به پایگاه جاسوسی عین الاسد آمریکا را که هیمنه دراز مدت واما پوشالی آمریکای جنایتکار را در هم شکست، را دستاورد بزرگ انقلاب می دانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *