مراسم سالگردخبرنگارشهیدلقمانی وگرامیداشت سردارسلیمانی درمصلای نکا/تصویر

به مناسبت سالگرد خبرنگار شهید غلامعلی لقمانی و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام صمدی آملی و با مداحی مداحان اهل بیت، محسن سلطانی و سعید کاظمی و با حضوز نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، خانواده های معظم شهدا، و امت همیشه در صحنه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، آیت الله « داوود صمدی آملی» دوشنبه شب ( ۱۶ دی) در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و بزرگداشت شهید رسانه ملی غلامعلی لقمانی در مصلای امام خمینی نکا افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان به صورت خودجوش راهی جبهه ها شدند و اکنون هم برای دفاع ازحرم مردم خودجوش وارد عمل شدند.
آیت الله صمدی آملی در این مراسم گفت : سردار سلیمانی واقف به حقیقت ولایت و نور بود آنانی که حقیقت ولایت و نور بر دل های آنان تابید در این خط مقاومت قرار گرفتند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در زمانی که بسیاری از رزمندگان حتی آشنایی ابتدایی با اسلحه و مهمات جنگی نداشتند؛ به بركت وجود سرداران و فرماندهی شجاعی همچون سردار سلیمانی بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم و همه ما مدیون رشادت های شهدا هستیم.
آیت الله صمدی آملی بیان كرد: جوانان و نسل های جدید جامعه باید اکنون در راه و روش شهدا استوار گام برداشته و ادامه دهنده راستین شهدا باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از خصیصه های مهم حاج قاسم این بود که حتی یک نفر را با عنوان اینکه باید به جبهه برود؛ نبردند و همه اعزام ها خودجوش و به خواسته افراد بود.
وی گفت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، ملت ما حماسه های فراوان خلق کردند و همه انقلاب ما مدیون خط سرخ شهدایی است که از جان خود گذشتند تا این انقلاب و نظام حفظ شود.
عکس : امیر تقی پور

smart


smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

smart

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درتعجبم بعد این همه خروش مردم دراستانهای دیگر چرادرمازندران وبخصوص شهرشهیدپرور نکا اجتماع وراهپیمایی دیده نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *