دستگیری مرد شیطان صفت در میاندورود

ماموران نیروی انتظامی مرد شیطان صفتی که در شبکه‌های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می‌کرد در میاندرود دستگیر کردند.
به گزارش نیکا خبر ؛ فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در میاندورود مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی با اغفال و دسترسی به تصاویر خصوصی آنان اقدام به تهدید و اخاذی از آنان کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ علی داداش تبار افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی و استفاده از شگرد‌های خاص متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیستم‌های پیشرفته کامپیوتری متصل به شبکه‌های اینترنتی کشف شد که متهم در تحقیقات فنی ماموران پلیس امنیت عمومی تاکنون به ۱۰ فقره اغفال زنان و دختران و تهدید و اخاذی از آنان اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با هشدار به شهروندان از آنان خواست از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی خود و خانواده شان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جدا خودداری کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *