رشد ۳۰ درصدی برگزاری آزمونهای آموزش فنی حرفه ایی درنکا/تصویر

معاون مرکز فنی حرفه ایی شهید رجایی شهرستان نکا از رشد ۳۰ درصدی برگزاری آزمون حرفه های مختلف در مرکز فنی حرفه ایی این شهرستان خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، محمد شعبانی صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری در دفتر کارخود به اهتمام این مرکز در برگزاری دوره های مختلف آموزشی و آزمونهای آنلاین و هماهنگ اشاره کرد و گفت : تاپایان آذرماه امسال ۲۸۱۰ نفر در آزمون ها شرکت نمودند که از این تعداد ۲۱۰۰ نفر بصورت آنلاین و ۷۱۰ نفر در آزمون هماهنک شرکت داشته اند .
مسئول برگزاری آزمون مرکز فنی حرفه ایی شهید رجایی نکا تصریح داد : این مرکز در بخش صنعت ساختمان و بر اساس تفاهم نامه صنایع دستی برای ۳۷۰ نفر نیز آزمون برگزار کرد .
او در ادامه خاطر نشان کرد : توسط این مرکز تعداد ۵۶۰ گواهینامه تمدید و تعویض شده است .
شعبانی درخصوص برگزاری آزمونهای عملی به خبرنگارما گفت :طراحی سوالات آزمون هماهنگ در ۳۲ حرفهتسوط این مرکز انجام گرفته است لازم به ذکر است که ۱۶۷۰ نفردر آزمونهای عملی شرکت نموده اند .
معاون مرکز آموزش فنی حرفه ایی شهید رجایی نکا با اشاره به اینکه پارسال برای ۲۶۹۵ نفر آزمونهای آنلاین و هماهنگ برگزار کردیم که نسبت به مشابه امسال از رشد ۳۰ درصدی برخوردار بوده است .
شعبانی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۲۱ مرکز آموزش حرفه ایی بخش خصوصی زیر نظر مرکز شهید رجایی نکا فعالیت دارند خاطر نشان کرد :در مرکز شهید رجایی نکا و مراکز آموزشی بخش خصوصی سالانه در ۹ مرحله بیش از ۲۸ رشته در ۲۰۰ حرفه آموزش های مشاغل محور برای علاقمندان برگزار می شود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *