مجتبی رضایی حضورتماشاگر،درکنار تیم ها انگیزه و درپی آن مهارت را افزایش می‌دهد/ تصویر

همه ما آن را مي شناسيم. مي دانيم که تيم ها با کمک گرفتن از آن به پيروزي مي رسند، براي راهيابي به دسته هاي بالاتر ليگ رقابت کرده و امیدواریم به جایگاه قهرمانی دست يابند.مقصود هواداران و تماشگران هستند
بی شک نقش هواداران در کنار تیم های ورزشی بر هیچ کس پوشیده نیست چه بسا بارها حضور و تشویق بموقع تماشاگران خردمند سبب شده تا در لحظات پایانی انرژی تیم مضاعف شد و نتایج خوشایندی رقم خورد .
نیکا خبر ” بر همین اساس با توجه با اینکه دوشنبه هفته جاری تیم والیبال شهروند نکا در ادامه مسابقات خود در هفته نهم قراره میزبان تیم اصفهانی باشد حضور هواداران پس از وقته سه هفته ایی می تواند بارقه های امید را در دل بازیکنان تیم شهروند؛مربی و کادرپر تلاش ایجاد نماید .
مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در این زمینه مطالب ارزشمندی ارائه نموده است
رئیس اداره ورزش نکا اعتقاد دارد :اهمیت حضور تماشاگر برای پیشبرد اهداف تیم‌ها بیش از پیش روشن است ، به طوری که باشگاه‌ به دنبال آن ،هیات والیبال درصدد ساماندهی هواداران خود هست
وی گفته است هواداران بايد اعتماد بنفس و باور را به ويژه زماني که جريان بازي بر ضد تيم آنها پيش مي رود به تيم القا کنند.»

رضایی در این زمینه خاطر نشان کرده است :حضور ارزشمند تماشاگران رکن اصلی ایجاد پویایی رشته های مختلف ورزشی هستند
در واقع تماشاگران مهم‌ترین اهرم برای هدایت تیم‌های باشگاهی ما به سمت موفقیت خواهند بود .
او اظهار داشته است ماهیت حضور تماشاگر مفید و موثر است، ضمن اینکه بایدفرهنگ‌سازی‌ لازم صورت گیرد

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از کلیه شهروندان دعوت کرد تا با حضور در سالن ورزشی سردار شهید طوسی (ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۹ موجبات دلگرمی و برد تیم شهروند مقابل تیم صنعت فرش اصفهان را فراهم گردند.
عکس :آرشیو

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *