شهروندنکا؛با برد گرگان به صدر جدول نزدیک تر شد/ تصویر

سرپرست تیم والیبال شهروند نکا خبر داد :از هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال کشور تیم شهروند شهرستان نکا در ادامه پیروزی های خود موفق شد تیم پاس گرگان را نیز شکست دهد.
به گزارش نیکا خبر ، حسین نوایی با اشاره به برد شیرین نکا مقابل پاس گرگان با حضور مسئولین شهرستان در سالن رقابتهای کرگان نتایج بدست آمده در ست ها را شهروند نکا؛ ۲۵-۲۵_۲۱_۲۶ پاس گرگان؛۱۶_۱۸_۲۵_۲۴ اعلام کرد .


بر پایه همین گزارش و در پی برد شیرین تیم شهروندنکا مجتبی رضایی ؛رئیس اداره ورزش این شهرستان با ارسال پیامی برد تیم والیبال شهروند شهرستان نکا در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته یک کشور را به جامعه ورزش شهرستان به ویژه دوستداران والیبال تبریک گفت؛

 


رضایی ضمن تشکر از حمایتهای کلیه مسئولین شهرستان ؛ تلاش وافر مدیر عامل ،سرپرست،کادر فنی و بازیکنان در صعود به رده سوم رده بندی رقابتهای لیگ دسته اول والیبال کشور با برد مقابل تیم خوب پاس گرگان در خانه این تیم را ستود.
وی همچنین از کلیه شهروندان دعوت کرد تا با حضور در سالن ورزشی سردار شهید طوسی (ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۹ موجبات دلگرمی و برد تیم شهروند مقابل تیم صنعت فرش اصفهان را فراهم گردند.

لازم به یاد آوریست در پی برگزاری مسابقات سوپر لیگ استان؛ صعود مقتدرانه تیم فوتسال شهدای میانگله را به جامعه ورزش شهرستان به ویژه دوستداران فوتسال تبریک گفت؛
مجتبی رضایی ضمن تشکر از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان پر تلاش و توانمند این تیم اذعان داشت که جوانان پر شور و ورزش دوست این شهر به دفعات و در مسابقات مختلف نشان دادند که استعداد سرشاری داشته و شایستگی کسب عناوین کشوری، آسیایی و بین المللی را دارند.
او گفت : قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال شهدای میانگاله در مسابقات سوپر لیگ استان و صعود به لیگ کشور را تبریک گفته و برای این تیم در لیگ کشوری آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *