بخشدارمرکزی نکا ازآمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم خبرداد

بخشدار مرکزی: نیاز سنجی دقیق از امکانات مورد نیاز برای روز انتخابات و جمع بندی آنها با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی بر عهده کمیته پشتیبانی انتخابات می باشد. ‎
به گزارش نیکا خبر طاهری بخشدار مرکزی و مسول کمیته پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان در جلسه شورای اداری بیان داشت: کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان برای اجرای فرآیند رای گیری در سطح گسترده تر آمادگی کامل دارد.
بخشدار مرکزی گفت:کمیته پشتیبانی انتخابات یکی از مهم ترین کمیته های زیر مجموعه ستاد انتخابات است و تامین بسترهای لازم برای انتخابات منجمله تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ، تامین خودرو ، تامین غذای روز انتخابات و…. بر عهده این کمیته است.
مسول کمیته پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان با بیان این که تجربه انتخابات های گذشته، افق روشنی از بحث های فنی را ترسیم می کند تصریح کرد: استفاده از این تجربیات می تواند فرایند برگزاری انتخابات را تسهیل کند.
طاهری افزود: نیاز سنجی دقیق از امکانات مورد نیاز و جمع بندی آنها، بحث تامین خودروی مورد نیاز برای روز انتخابات با توجه به اینکه در بحث انتخابات از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی استفاده می شود، باید در این خصوص تمهیداتی از طریق دستگاه های اجرایی اتخاذ گردد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *