ازمقام شامخ شهدای امنیت در نکا تجلیل شد / تصویر

از سوی هیات عاشقان حسینی و فرماندهی انتظامی شهرستان نکا دوشنبه این هفته آئین بزرگداشت اولین شهید امنیت نکا و مرحوم بیابانی از پرسنل خدوم انتظامی استان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام رضایی رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت و اسوه دفاع از ولايت هستند
رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی مازندران با بيان اينکه تنها در استان مازندران نیروی انتظامی بیش از ۶۱۵ شهید تقدیم امنيت نمده است خاطر نشان کرد : امروز كشور مرهون خون پاک شهدا است،شهدا با نثار خون پاك خود استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند و ما بايد ادامه دهنده راه آنان باشيم.
حجت الاسلام سید عبدالعلی رضایی جمع کارکنان انتظامی و مردم ولایت مدار شهرستان نکادر مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه پلیس، حافظ جان، مال و ناموس مردم است، رعایت تقوا و جلب رضایت الهی را از عوامل اصلی موفقیت در ماموریت‌ها و رضایت مندی شهروندان دانست.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران مهمترین رکن ارتقاء امنیت و احساس امنیت را، اعتماد مردم به پلیس دانست و افزود: اگر خدمات پلیس صرفا به جهت قرب الهی و رضایت مندی مردم باشد به طور مسلم باعث افزایش امنیت و احساس امنیت می‌شود.
حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که ما خود را سرباز ولایت و خادم مردم می‌دانیم، گفت:: خدمت بی منت در جهت رضایت خداوند ماموریت اصلی نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه رمز موفقیت پلیس در مأموریت‌های محوله، تعامل با مردم است، افزود: مردم، بزرگترین سرمایه پلیس محسوب می‌شوند و همه باید در رفتار با مردم ضمن رعایت حقوق شهروندی با اخلاق اسلامی رفتار کنیم.
رئیس عقیدتی سیاسی استان با اشاره به اینکه اصل و اساس وجودی پلیس، بر پایه مردم محوری است، گفت: پلیس باید از میان مردم و برای مردم باشد زیرا اقتدار پلیس زمانی معنا پیدا می‌کند که متناسب با ارزش‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی جامعه باشد و همین همسویی ارزشی مشارکت بیشتر با مردم را فراهم می‌آورد.
حجت الاسلام رضایی برخورد مقتدرانه توام با رافت و پاسخگویی به مطالبات را از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *