درآئینی ازخدمات انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تجلیل شد/تصویر

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ،علما ، و اقشار مختلف مردم آیین تجلیل از خدمات و فعالیت‌های انقلابی حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در روستای کوهسارکنده نکا برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، در این آیین که به یمن بازگشت نماینده اسبق مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از سفر زیارتی سوریه و حضور در جمع مدافعان حرم اهل بیت (ع) در مسجد امیرالمومنین (ع) این روستا برگزار شد ،
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علم و صنعت بهشهر با اشاره به سوابق مبارزاتی و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن جمشیدی از سال ۴۲ تا کنون گفت : جمشیدی در طول این سال‌ها با پایداری و استقامت در مسیر ولایت و رهبری نشان داد که هرگز از آرمانهای انقلاب دست نکشید و همچنان در این مسیر نقش آفرینی می کند .
وی حضور این مرد همیشه مبارز درهشتاد سالگی عمرش در جمع مدافعان حرم را بیانگر عشق و دلدادگی به حریم اهل بیت و روحیه ظلم ستیزی وی دانست و افزود : حوادث سال‌های پس از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه مشقت های دوران اسارت و شهادت فرزندش نتوانسته ذره ای در عزم و اراده این روحانی انقلابی برای حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی خلل ایجاد کند.
حجت الاسلام حیدری همچنین به خدمات با ارزش و ماندگار جمشیدی در سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد : خدمات حجت ایشان در عمران و آبادانی و توسعه شرق مازندران مانند راه‌اندازی دانشگاه علم و صنعت و کمربندی شهرستانهای بهشهر و نکا ،جاده گلوگاه به دامغان، سد گلورد استقرار فرمانداری درنکا آنچنان باارزش و ماندگار است که هرگز از اذهان مردم منطقه پاک نخواهد شد .
وی در جمع زینبیون شرق استان در فراضی به زندگی عقیله بنی هاشم زینب کبری {س}پرداخت و گفت:شخصیت آن بانوی مکرم در نزد ائمه معصومین و شیعیان بسیار والاست که چه بساامروز ما شاهد هستیم که جوانان ما تحت عنوان مدافعان حرم به منظور حراست و حفاظت حرم شریف ان بانوی بزرک جان در طبق اخلاص نهادند .
وی ماندگاری نهضت اسلام و حماسه سرخ حسینی را مرهون صبر و شکیبایی و خطابه آتشین زینب کبری بر سر امویان دانست
گفتنی است در این آیین باشکوه که شماری از رزمندگان دفاع مقدس، آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا ،اعضای شوراهای اسلامی ،موثرین و بزرگان شرق مازندران نیزحضور داشتند، محسن سلطانی از مداحان معروف استان به نوحه سرایی پرداخت.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *