یادواره شهدای جامعه ورزش استان مازندران با محوریت شهدای ورزشکارنکابرگزارمیگردد

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نکا از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان با محوریت شهدای ورزشکار این شهرستان خبر داد
به گزارش نیکا خبر ،مجتبی رضایی در این بازه گفت: این یادواره با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا ، بسیج ورزشکاران شهرستان . هیات ورزشکاران عاشقان امام علی علیه السلام. ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا.شهرداری.و دیگر هیات های ورزشی
در روز پنج شنبه مورخه ۲۸ آذر ماه همراه با فریضه مغرب و عشاء در بوستان شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء ، مردم ولایت مدار،هیاتهای ورزشی وقهرمانان ورزشی و مسئولین استانی و شهرستانی درجوار قبور شهدای گمنام واقع در خیابان علمیه بوستان شهدا برگزار خواهدشدسردار آدرنوش رئیس سازمان بسیج ورزگاران کشور سخنرانی خواهند داشت .
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان با اشاره به اینکه در استان مازندران بیش از ۶۰۰ شهید ورزشکار ودر شهرستان نکا ۲۶ شهید ورزشکار شناسایی شده است خاطر نشان کرد : در این مراسم از قهرمانان و پهلوانانی که طی سالیان گذشته مدالهای خودشان را تقدیم خانواده های شهیدان گرانقدر نمودند تجلیل بعمل خواهد آمد.
مجتبی رضایی یاد آور شد : ورزشکاران متعهد شهرستان نکا نیز یقین دارند که حفظ یاد شهدا و حرمت خانواده های ایشان و الگو قرار دادن آنها موجب ارتقاء روحی و معنویشان می شود.پس بر ما فرض است که از آلاله های این سرزمین که برای امنیت آرامش و آسایش مان جان در طبق اخلاص نهادند به شایستگی تکریم نمائیم و هیچ گاه از یاد و نام آنها غافل نباشیم .رجا واثق داریم شهدا زنده هستند و بر اعمال ما نظارت دارند و هیچ وقت از ذهن ما خارج نمی‌شوند.
وی افزود: ما نیاز داریم به شهدا و جوانان ما نیاز دارند اسطوره‌های این تاریخ معاصر کشور را در بین آنها زنده نگه داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با اشاره به اسطوره‌های معاصر ما یعنی شهدا اظهار داشت: این‌ها تاریخ جنگ هزار ساله ما را رقم زدند و در آن یک متر از خاک ما را از دست نداده‌اند؛ وقتی شهدا این کار بزرگ را کرده‌اند اسطوره خواهند بود و برای جوانان ما باید الگو باشند.
وی در پایان از همه آحاد مردم و جامعه ورزشکار شهرستان دعوت بعمل آورد تا با حضور سبز خود در مهمانی آلاله های زهرایی با آرمانهای بلند امام راحل و شهدای والا مقام تجدید میثاق نمایند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. من برای اولین بار اومدم یادواره شهدا ، دروغ نگم از طرف باشگاه اومده بودم ، خیلی مراسم خوبی بود، سعی میکنم در این مراسمات شرکت کنم ،یه کلیپ زیبا برای فوتبال شهدا درست کرده بودند که خیلی روم تاثیر داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *