اولین برد شیرین تیم والیبال شهروندنکا امروز رقم خورد/تصویر

سرپرست جدید تیم والیبال شهروندنکا از اولین برد شیرین تیم والیبال شهروندنکا خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، حسین نوایی گفت :از سری مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان کشور دو تیم هم استانی ساعت ۱۵ روز جمعه در سالن سردار طوسی نکا با هم به رقابت پرداخته و در همان سه گیم اول، نتیجه به سود تیم شهروند نکا رقم خورد.
نوایی با اشاره به اینکه این دور از رقابت ها در هفته چهارم لیگ بعد از اتفاقات و حواشی ها و بد شانسی ها در رقابتهای گذشته تیم نمی توانست نتیجه مثبت بگیرد با انتخاب مدیرعامل جدید و تغییرات بخش مدیریتی از سوی هیت مدیره و اهتمام ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن شناسایی و برطرف نمودن ضعف های گذشته و مهمتر از همه همراهی بازیکنان و کادر فنی برای کسب نتایج بهتر دراین فصل ، امروز بچه ها کاری کردند کارستان و بارقه امید دوباره در بین بازیکنان نکایی ایجادشد و علی رغم اینکه این مسابقه بدونه تماشاگر برگزار شده بود ،بلندقامتان تیم شهروند نکا در گروه اول از لیگ دسته یک مردان کشور توانستند نتیجه دلچسبی را بدست آورند.تیم مهمان را با نتیجه ۳-۰ بدرقه نمودید.
وی در پایان ضمن تبریک این برد شیرین ،از ریاست اداره ورزش و همراهی ایشان ،کادر فنی مربی بازیکنان و تمامی عوامل و دست اندر کاران برگزاری این رقابتها قدردانی کرد.
شایان ذکر است :این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار میگردد. .تیم شهروند نکا در گروه اول از لیک دسته یک باشگاههای کشور قرار دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *