مراسم یادبود شهید امنیت یاسر سپیدرو در روستای چناربن نکا برگزار شد/تصویر

نماینده ولی فقیه در مازندران:سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ادامه دهنده خط تسلیم نشدن مقابل دشمن باشیم و بدانیم سازش با آمریکا هیچ معنایی ندارد و این مهم را احیا و تربیت کنیم.
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در مراسم یادبود شهید امنیت یاسر سپیدرو که در روستای چناربن نکا برگزار شد، حضور پرشور مردم را در این مراسم‌ها نشانه زنده ماندن انقلاب و راه امام در میان ملت‌ها دانست و اظهار کرد: این حرکت مردم برای دشمن معنا و پیام زیادی دارد.
نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: نگاه دیگر اینکه ما مسؤولیم و باید دین خدا را یاری کنیم گرچه جنگ طلب نیستیم ولی وقتی دشمن به سراغمان آمده چه کنیم تا دین از بین نرود.
لائینی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، بلایی که به سر بسیاری از شهرها و روستاهای پنج استان غربی کشور آمد کسانی چون سردار سپیدروها (عموی شهید یاسر سپیدرو) مرتفع کردند، پس ایستادگی به نفع این کشور بود.
وی افزود: امروز هم برخی می‌گویند چرا با آمریکا درگیر می‌شوید؟ او آشوب طلبان را تحریک می‌کند تا کشته بدهیم تا شهدای امنیت و شهید سپیدروها بروند، ولی نگاه دوم می‌گوید ما باید در مقابل امریکا بایستیم تا ما را به بردگی نکشانند
وی با تاکید بر اینکه نسخه علاج در مقابل این فتنه‌ها ایستادگی و روشنگری در مقابل این تفکر است، اضافه کرد: ایجاد تفرقه و تزلزل در عزم ملت‌ها، ایجاد بی‌اعتمادی میان دولت و ملت‌ها، دستکاری در محاسبات تصمیم‌گیران و وانمود کردن اینکه حلال این مشکلات رفتن زیر پرچم آمریکاست سلاحی خطرناک‌تر ازسلاح سخت و نظامی است.ماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: بنابراین باید این دو حرف و خط را بشناسیم و تکلیف خودمان را روشن کنیم، البته ابن ایستادگی تاوان نیز دارد، رفتن زیر پرچم آمریکا چند روزی دوام ندارد بعدش ذلت است، امروز رهبر انقلاب و دیروز امام راحل به شما ملت گفتند عزت می‌خواهید یا ذلت؟
وی در ادامه بیان کرد: ‌‌اگر آماده شهادت هستید بایستید چرا که سر دو راهی شهادت و پیروزی هستیم، امروز ملت ما خط ایستادگی را انتخاب کردند در این راه هزینه هم می‌دهند، تحمل این خط با عمل صالح نزد خدا ممکن است و خداوند کسانی را که تن به ظلم دهند مجازات خواهد کرد.
محمدی لائینی خاطرنشان کرد: باید خروجی‌اش مجالس شهدا که ادامه دهنده خط تسلیم نشدن در مقابل دشمن باشیم و بدانیم سازش با آمریکا معنایی ندارد این مهم را احیا و تربیت کنیم.
وی اظهار کرد: مراسم شهید باید خط عظیم انقلاب را تقویت و تربیت کند، الحمد الله خط استکبارستیزی و انقلاب به برکت خون شهدا تقویت می گردد
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در پیش است، باید معیار انتخابمان کسانی باشند که تفکرشان تسلیم نشدن در مقابل آمریکا باشدبه آن‌هایی که می‌خواهند ما را به آمریکا وصل کنند رأی ندهیم.و الا خیانت به آرمانهای امام و شهداست.
بلاغ

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *