مردم مازندران پیکر شهید امنیت “یاسر سپیدرو”را درنکا تشییع نمودند/تصویر

همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، پیکر شهید امنیت “استوار یکم یاسر سپیدرو” بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور مازندران نکا تشییع شد.

به گزارش نیکا خبر ؛مراسم تشییع پیکر شهید امنیت ” یاسر سپیدرو” صبح امروز شنبه ۱۶ آذرماه همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، از چهارراه شهرداری نکا آغاز و با عبور از خیابان مرکزی شهر نکا و کلانتری ۱۱، آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بر پیکر این شهید اقامه نماز کرد.

پیکر شهید امنیت ” یاسر سپیدرو” پنج‌شنبه گذشته در شادگان محل خدمتش تشییع و امروز در نکا تشییع شد و با انتقال پیکر شهید به زادگاهش روستای چناربن نکاسپس  درجوار ۲۷ شهید دو روستای خوشنام منطقه میانگله و چناربن خاکسپاری شد.
شهید ” یاسر سپیدرو” از دلاورمردان نیروی انتظامی در خوزستان بود که در درگیری با اشرار در شهرستان شادگان به شهادت رسید و به خیل شهدای نکا پیوست.
این شهید جوان نکایی از اهالی روستای چناربن که عموی ایشان هم از سرداران سپاه اسلام و از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.
استوار یکم یاسر سپید رو در ۱۲ آذر ماه امسال در جریان غائله شادگان خوزستان در حمله ترویستی مورد هدف تیر مستقیم اغتشاش گران قرار گرفت و به فیض عظمی شهادت نائل آمد او یک هفته قبل از شهادت درجریان اغتشاشات مجروح و به فیض جانبازی نائل شده بود
شایان ذکر است : مراسم وداع با پیکر شهید امنیت ” یاسر سپیدرو” شب گذشته در مصلای امام خمینی نکا برگزار شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *