از مقام شامخ شهدای تازه آبادکلای نکا تجلیل شد/تصویر

در مراسم یادواره شهدای تازه اباد کلا بیان شد :
بی‌انصافی است اگرشهدا را فراموش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در یادواره ۱۴ تن از شهدای تازه‌آبادکلای نکا با اشاره به اینکه سیره شهداشنیدنی و باید به نسلهای آینده منقل شود تصریح داد :مراسم یادواره های شهدای زمینه ساز زنده نگه داشتن نام، خاطره و فداکاری آتهاست باید مطالعه و همواره مورد توجه باشد .
به گزارش نیکا خبر ؛ آیت الله محمد باقر محمدی لائینی گفت : مدیران باید قدر خون شهدا را بدانند ، هر مسندی دارند آگاه باشند که پایه میز آن‌ها روی دریایی از خون قرار دارد
نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادواره‌ها را از جهت زنده نگه داشتن احساسات شهید‌دوستی در ملت بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مراسم سالی یک بار خاطره شهدا مرور شود که در آن سن و سال آغوش پر مهر خانواده، فرزند، پدر و مادر را رها کردند و رفتند که واقعاً ناجوانمردی و بی‌انصافی است اگر آن‌ها را فراموش کنیم.
محمدی لائینی خاطر نشان کرد : شهدا برای حفظ نظام مقدم اسلامی و ولایت فقیه که یادگار امام حسن عسکری و اهل بیت است به دستور ولایت رفتند و اگر در این مسر گام بر نمی داشتند امنیت نداشتیم امنیت کشور مرهون خون پاک آنهاست .
وی با اشاره به غتئله شادگان در استان خوزستان که منجبر به شهادت استواریکم یاسر سپیدرو شده است افزود: اگر شهدای امنیت نبودند این آشوبگران فتنه بدتر از سوریه برای ما پیش می‌آوردند

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی در گفت:

    یاد شهدای بزرگوار میهن بخیر….!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *