باخت زود هنگام تیم والیبال شهروند نکا درقزوین

تیم والیبال شهروند نکا  عصر امروز  در  قزوین مهمان  شهرداری قزوین  بود .

به گزارش  نیکا خبر ، از سری مسابقات لیگ دسته یک مردان اولین هفته در سال جدید استارت خورد .
تیم والیبال شهروند نکا از عصر دیروز وارد قزوین شده بودند امروز  در سالن مجموعه ورزشی شهید بابایی در  مصاف با تیم شهرداری این شهر شکست سختی خورد و با نتیجه سه بر صفر دست خالی به خانه برگشت .

نیکاخبر ؛قبل از بیان نقدخودجا دارد بعنوان یک شهروندواز هواداران این تیم ؛ از تلاش مربی و بازیکنان محترم کادر فنی و اعضای محترم هیت مدیره باشگاه شهروند به پاس شجاعت جسارت حضور در لیگ دسته یک صمیمانه  قدردانی نمایم و خدا قوت عرض کنم.
همچنین از اسپانسر مالی تیم”ارگ کیان ؛ریاست اداره ورزش و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم نیز تشکر داشته و دغدغه شان ستودنی است.
نکته اینکه …پیشتر به مسئولان این تیم چندین بار اشاره شد در همان جلسات و نشست ها و تصمیم گیریها انجام می شد تذکر و یاد آوری نمودم مبنی بر اینکه ترکیب مدیریتی تیم شهروند تا زمانیکه بدست افراد غیر والیبالی و کاسب منسب باشد  نتیجه ایی جز این نخواهد شد.
حریف مهم نیست چه میزان قدرتمند است و از آمادگی لازم برخوردار باشد یا نباشد مهم اینکه بیس کار وپایه ها را چگونه میبایست محکم کرد؛ ستون های آن چقدر توانمند و مقاوم می باشد؟دربدنه تیم والیبال شهروند تعداد قلیلی از اعصای هیات مدیره بطبع خودشیفته اند و با هدف غیر والیبالی با واسطه و بی واسطه بدنیال نفوذ و اسم و رسم در کردن خودشان هستند و بگونه ایی وارد گود شدند و بعضا دایه دلسوز تر از مادرند..
بعنوان مثال :واگذاری سرپرستی تیم به فردی ناکارآمد و کم تجربه که از حداقل اطلاعات والیبال برخورد باشد در گام اول خود اشتباه جبران ناپذیری بود که به طریق ممکن و بااهرم فشارشکل گرفت قطعابدون معطلی باید درانتخاب مدیریتی تیم تجدید نظر شود
“قابل توجه اعضای اتاق فکر والیبال شهروند و هیت مدیره”
عدم شفافیت  در مسائل مالی  با نام شهروند و بکام افراد فرصت طلب ؛خود خطایست بسترهای فساد مالی را پدید می اورد و قطعا بدور از چشم دستگاههای نظارت صدای خیلی ها در آینده نزدیک در خواهد آمد .
بعضی بوی خوش کباب به مشامشان آمدو برای وروددبه بدنه مدیریتی دم خیلی ها را دیدندحتی نماینده مجلس و همراهانشان را. نمی دانستند که اینجاخر داغ میکنند خبری از کباب نیست
توجه داشته باشید با همین منوال ادامه کار ؛جبران بعضی از اشتباهات بسیار مشکل خواهد بود .
مسئولان ورزشی  تا کی می خواهند مصلحت اندیشی نمایند ؟ با استفاده از نقطه نظرات و تصمیمات افراد خودشیفته تا به کی ؟
چه  اصراری برای  بکارگیری افراد نالایق و بی تجربه ، بی سواد در مجموعه ورزشی خصوصا رشته” والیبال”است؟ .
دوستان بهتره بخود بیایند .
اگر واقع بین نباشید ضررش هر روز تیشه ایست بر  بدنه ورزش شهرستان .

بی شک منافع این دست از آقایان خود شیفته در حد و قواره ایی نیست  که نتیجه اش سرانجام سرافکندگی برای ورزش دیار نیکان بماند
پیشنهاد میگردد: کانون هوادران فعال گردد قطعا پشتیبان تیم شهروند هواداران و شهروندان نکایی خواهند بود و در همه جا همراه و مددکارتان هستند

جلوی ضرر را هر وقت بگیرید منفعت است .
قوه علی خدمتک جوارحی. یا حق
موفق باشید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *