آغازثبت‌نام رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس دربهشهر/ تصویر

اشتغال و برون رفت از مشکلات اقتصادی اولویت اولین کاندیدای انتخابات در مجلس
ثبت‌نام رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در سراسر کشور کلید خورد و شهرستان بهشهر به عنوان حوزه مرکزی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه، ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس را آغاز کرد.

با شروع ثبت‌نام رسمی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان بهشهر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه، ثبت‌نام از نامزدها و کاندیداهای مجلس را آغاز کرده است.
از صبح امروز یک‌شنبه ۱۰ آذرماه عملیات اجرایی برگزاری انتخابات در این حوزه کلید زده شد و با آمادگی کامل رسما ثبت‌نام از داوطلبان آغاز شد و این روند تا یک هفته از ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه دارد.
با آغاز فرآیندثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، « غلامرضا شریعتی» یکی از کاندیداهای شرق مازندران و از طیف اصولگرایان است که از جمله افراد سرشناس شهرستان بهشهر و شرق مازندران است که مردم این دیار وی را از دوران جنگ و سازندگی تاکنون می‌شناسند و دارا بودن پرونده درخشان در فرماندهی سپاه ناحیه بهشهر و مسؤول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از ایشان فردی شناخته شده در این حوزه ساخته است.

غلامرضا شریعتی به عنوان یکی از کاندیداهای شرق مازندران صبح روز یک‌شنبه در همان ساعات اولیه ثبت نام با حضور جمعی از همراهان و یاوران خود با حضور در مرقد امام جمعه فقید بهشهر و تجدید بیعت با این یار دیرین انقلاب و اسلام، با حضور در فرمانداری بهشهر رسما” ورود خود به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را علنی کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، هدف از این ورود را احساس تکلیف به مردم و ادای دین به مردم رنجیده عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات اشتغال و تلاش برای برون رفت از مشکلات اقتصادی اولویت مهم من برای ورود به مجلس است.

اولویت مجلس آینده با توجه به دغدغه‌های رهبری رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال باشد

شریعتی با اشاره به سخنان رهبری و ” سال رونق تولید ” و اینکه در جنگ بی‌امان با دشمن در حوزه اقتصادی هستیم؛ اظهار کرد: معتقد هستیم در شرایط فعلی جامعه باید مهم‌ترین اولویت مجلس آینده با توجه به دغدغه‌های رهبری رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال باشد.

وی افزود: مجلس فعلی با توجه به تلاش‌های مختلف انجام شده در حوزه رفع مشکل اشتغال و بیکاری و توسعه اقتصادی موفقیت لازم را نداشته است و مجلس آینده باید تمرکز جدی به این موضوع داشته باشد.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران با اعلام اینکه در کنار مشکلات اقتصادی، مشکلات مختلف دیگری هم وجود دارد که باید برطرف شود، تصریح کرد: نمی‌توان از وجود مشکلات ریز و درشت دیگر در جامعه چشم‌پوشی کرد، اما به نظر من در شرایط فعلی اولویت مهم رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است.

شریعتی اضافه کرد: موضوع اشتغال، برون‌رفت از بحران اقتصادی و رکود، پایین آوردن نرخ بیکاری و توسعه فضای کسب و کار برای جوانان از موارد مهمی است که باید مجلس آینده با دغدغه بیشتری در این حوزه وارد شود.

وی افزود: توجه به اقتصاد و رشد اقتصادی و رفع مشکلات ناشی از آن در ابلاغ سیاست‌های کلی رهبری عنوان شده است و در دنیا هم این موضوع پذیرفته شده است و لذا اولویت اول و جدی من با توجه به دغدغه‌های مهم رهبری، پرداختن به موضوع اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران همچنین در مورد هزینه‌های انتخاباتی و اینکه هزینه انتخابات خود را از کجا تأمین خواهد کرد؛ یادآور شد: قریب به ۴۰ سال با مردم بهشهر، نکا و گلوگاه زندگی کرده‌ام و به تناسب در بین مردم شناخته شده هستم و لذا نیازمند تبلیغات فراوان برای شناساندن نیستم.

قائل به هزینه گزاف انتخاباتی و اسراف نیستم

شریعتی افزود: معتقدم هزینه برای شناساندن و معرفی خود به افراد جامعه است و از آنجایی که در سمت‌های مختلف در بین مردم و بدنه مردم بودم، لذا هزینه‌ای برای معرفی خود ندارم و افراد جوان و ناشناس که در منطقه حضور فعال نداشتند باید خود را معرفی کنند.

وی گفت: برای هزینه انتخاباتی قائل به هزینه کرد گزاف و اسراف نیستم و تلاش داریم با داشته‌هایی که در اختیار داریم براساس مقررات و ضوابط و در حد توان تبلیغات کنم و با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی باید تا حد امکان از تبلیغات اضافه و اسراف جلوگیری شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *