همایش پیاده روی خانوادگی به میزبانی آبلو درنکا برگزارشد/ تصویر

بمناسبت چهل سالگی تشکیل بسیج سازندگی ، و با حضور اقشار مختلف مردم نکا، همایش پیاده روی خانوادگی به میزبانی آبلو در نکا برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، شرکت کنندگان در این پیاده روی ازمقابل ساختمان شماره ۲ سپاه نکا تا گلزار شهدای آبلو مسافت سه کیلومتری را پیاده طی نمودند
این اجتماع ورزشی باهمراهی خانواده معظم شهدای والا مقام سپس با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی نثار گل و فاتحه برای شهدای مدافع وطن و مدافع حرم و علو درجات مسئلت نمودند .
دکتر محمودیان رئیس هیات ورزش همگانی نکا در حاشیه ابن همایش با اشاره اینکه ۵۰ درصد از جمعیت مازندران چاق هستند گفت : بناست درنکا هر هفته برنامه های پیاده روی برای گروهای سنی مختلف برگزار تا این کار فراگیرشود. .
سرهنگ مجید رضا شعبانی فرمانده سپاه نکا نیر هدف از برگزاری این همایش را ایجاد روحیه نشاط و بسیج کنندگی مردم در عرصه های مختلف و امادگی و چالاکی آنها در جهت ارتقای سلامت بر شمرد .
شایان ذکر است : این همایش با هماهنگی حوزهای مقاومت تجمعی ، سپاه ناحیه نکا، شبکهبهداشت و درمان ، هلال احمر ، اداره ورزش ، هیات ورزش همگانی ،هیات بومی محلی ، شورا و دهیاری روستای آبلو و اهالی این روستا برگزار شد که همراه با برنامه های مختلف پخت آش ، اجرای برنامه موسیقی زنده ، نمایش حرکات ورزشی و آکروباتیک و اهدای جوایز همراه بود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *