از مقام شامخ شهدای اطرب در نکا تجلیل شده است/ تصویر

سردار میرشکار از فرماندهان دوران دفاع مقدس در دوازدهمین یادواره دوازده تن از آه لاله های سرخ روستای اطرب ضمن تجلیل از دست اندر کاران برگزاری یادواره شهدا خواستار نهادینه شدن فرهنگ  امر به معروف و نهی از منکر شد .
به گزارش نیکا خبر ، میرشکار گفت : مسئولان نیازمند به امر به معروف و نهی  از منکر دارند .
این فرمانده لشگر همیشه پیروز ویژه ۲۵ کربلا با  اشاره به اغتشاشات اخیر که از معاندین نظام و ایادی استکبار  طراحی و برنامه ریزی شده بود  بود تصریح داد : همیشه صف مردم از جریان اغتشاشات جدا بوده و مردم اگر به عملکرد بعضی از مسئولان گله مند می باشند در چهار چوب  قانون  اعتراضات خود را مطرح می کنند .
وی گفت: روحیه نقد پذیری مدیران باید افزایش یابد. 
میرشکار یاد آور شد : فرزندان دیروز این مرز و بوم اگانه به تاسی از مکتب عاشورا به فرمان ولی امرزمان خود برخواستند و برای دفاع از میهن اسلامی جان در طبق اخلاص نهادند تا امروز ما در امنیت بسر می بریم .
او گفت : اگر یادواره شهدا برگزار می گردد با هدف ایحا ارزشهاست و پاسداشت خون حافظان مرزهای دیروز ماست .
وی با اشاره نام گذاری معابر و گوچه ای شهر و روستای یاد آور شد : این بایدبا هدفی باشد که ما فراموش نکنیم که وارد گذری شدیم که برای ما امنیت و آسایش آوردند و همواره مدیون آنها هستیم .
سردار شالیکار در سخنرانی خود با اشاره به انتخابات پیشرو به مردم گفت : به کسانی رای دهید که انقلابی عملگرا و پاکدست باشند نه به نمایندگانی که شعار میدهند من اتوبان چهاربانده درست میکنم وغیر …… آنانیکه میلیارد ها تومان هزینهانتخابات خود می نمایند یا دزد هستند و یا دستشان در دستان دزد قرار دارد و الا با ماهی حداکثر ده میلیون تومان حقوق نمایندگی در طول ۴ سال چقدر می تواند در آمد داشته باشد که میلیارد ها تومان هزینه های تبلیغاتی را جبران نماید . بنابراین مردم هوشیار باشند به نماینده ای رای بدهید که مومن و ولایی باشد نمایندگان ولایی ومومن از خواسته ها و وصیت شهدا هستند آنان در کنار ولایی بودن کار هم میکنند.

همچنین در این مراسم حسین بریمانی ریاست کمیته امداد نکا از آمادگی این نهاد برای اجرای طرح امواجی از بهشت با هدف نیابت از شهدا مشارکت در طرح اکرام از ایتام خبر داد.
در پایان این مراسم نیز از برترین های دانشگاه و حوزه کشاورزی روستا نیز تکریم شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *