سومین مجمع قرآنی نکا برگزارشد/تصویر

با حضور اساتید قرآنی و قرآن  آموزان و نیز قاریان حافظان  شهرستان سومین مجمع  قرآنی  نکا به میزبانی هیات امنای مسجد امام خمینی  نکا برگزار شد .

به گزارش  نیکا خبر ، این مجمع که بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد قاریان و حافظان قرآنی  به قرائت  پرداخته و در ادامه استاد قنبری از اساتید و معلمان حوزه تعلیم و تربیت قرآنی درسخنانی خواستار تدبر و توجه به کلام وحی شد .

وی با استناد  به ایات و روایات گفت : قرآن هم شفاست و هم  رحمت  بنابراین باید با عمل  به آنچه  در کلام نورانی آمده است جامعه عمل پوشید تا از بسیاری از بیماریهای روحی روانی  و جسمی نجات  یابیم.

او بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی  اقتصادی کشور را ناشی از دور ماندن از کلام وحی دانست و گفت : چنانچه به جزیی ترین  مباحث قرآنی عمل می شد ما شاهد  چالشهای مختلف  در بین خود نبودیم .

استاد قنبری در بخش دیگری  از سخنان خود با استناد به روایتی  از امام حسن عسگری اکثر مشکلات جامعه را ناشی از دروغ پردازی  افراد دانست و گفت :  هرکسی  در کارش صداقت  رابیشه نماید و راه خدمتگزاری  به مردم را بدرستی در پیش بگیرد کمتر به چالشهای اجتماعی  برخورد خواهیم نمود و متاسفانه باید گفت : عمل  به قرآن  در بین ما کم رنگ شده است .

وی اظهار امیدواری کرددر سایه سار عمل کردن  به فرامین الهی و مکتب قرآن بر مشکلات جامعه  فایق خواهیم آمد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *