از مقام شامخ شهدای والامقام بایع کلای نکا تجلیل شد .

عضو سابق شورای اسلامی شهر نکا دریادواره شهدای والامقام بایع کلا از بخش مرکزی نکا مشکلات اقتصادی جامعه را بی عرضگی و بی تدبیری دولتمردان دانست .
به گزارش نیکا خبر ، چمران در یازدهمین مراسم یادواره شهدای روستای بایع کلا و یادبود مرحوم آبت الله محمدی بایع کلایی موسئس حوزه علمیه مهدیه و امامت موقت فقید جمعه شهرستان نکا با اشاره به اعتراضات مردمی در بعضی از شهرها در پی افزایش قیمت بنزین خاطر نشان کرد:اگرقراره درمملکت هر اقدامی صورت گیرد باید پیوست اجتماعی داشته باشد.
این یادگار دوران دفاع مقدس : به شکل گیری انقلاب پرداخت و گفت انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم و با هدایت امام راحل شکل گرفت و پیروز شد.
چمران گفت: دشمن امروز به جنگ فرهنگی با ما دلبسته است و تلاش می کند تا در دل خانواده ها رسوخ نماید.
ملت ما امروز با جهش علمی ۱۱ برابری متوسط جهانی درحال حرکت است . نباید توقف داشت با دانش خود و توانمندیهای بومی با حرکت جهادی و بسیجی با توکل و توسل در این مسیر موفق خواهد بود .. موفقیت های امروز ما با سلاح ایمان جهاد و شهادت مرهون است.با قدرت ایمان و ایستادگی و مقاومت قطعا بر مشکلات فایق خواهیم آمد.
انقلاب و دفاع مقدس ما باروحیه شهادت طلبی به پیروزی رسیده است .اعتبار شهدای ما به برخورداری از نیروی ایمان است که بسیاری از قبور شهدای ما دارالشفای دردمندان شده است
.بزرگداشت شهدا ما باید بگونه ایی باد تا مسیرشان را گم نکنیم و این را راه استمرار ببخشیم اگر میخواهیم دین ما کشور ما حفظ شو د و زنده بمانددر این مسیر باید بمانیم چون آنان پیرو امام حسین و امام راحل بودند و مسیر درستی انتخاب کردند و ایران اسلامی امروز در جهان به برکت خون شهداست که با اندک عزتمند است امروز هم باید با پیروی از رهبری راه شهدا را پیمود آنان عاشق ولایت بودند و به تاسی از مکتب سیدالشهدا برای دفاع از دین از تمام تمایلات دنیوی دست کشیدند و آسمانی و سعادتمند شدند..
در مسیر شهدا گام نهادن یعنی سرانجامش پیروزیست

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *